خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان انتقاد کرد:

عیار پایین مطبوعات و رسانه‌های گیلان در نمایشگاه مطبوعات کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۹۱۲

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت:عیار مطبوعات و رسانه های گیلان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور پایین بود.

به گزارش ایلنا از رشت، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور در حالی روز جمعه به کار خود خاتمه داد که مطبوعات، رسانه و نشریات استان به دلایل مختلف فرصتی لازم را برای نمایش توانمندی‌های خود نداشتند و به جز یک روزنامه، یک هفته‌نامه و یک سایت، سایر رسانه‌های پر تعداد مجازی و مکتوب استان از حضور در آن باز ماندند و فقط یک غرفه در انتهای نمایشگاه از سوی ارشاد گیلان به معرفی رسانه‌های استان می پرداخت که به هیچ وجه در شان مطبوعات استان نبود.

کریم خورسندی گفت:خانه مطبوعات گیلان امسال در اقدامی هماهنگ و از پیش تعیین شده و با حمایت استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان کاروانی متشکل از 30 تن از خبرنگاران استان را به نمایشگاه اعزام کرد که با وجود دوری راه و ترافیک موجود اتوبان تهران اسباب رضایت اصحاب رسانه استان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: غنای فکری، فرهنگی و رسانه‌ای استان می‌طلبد که رسانه‌های استان سال آینده حضور بیشتر و موثرتری در آن داشته باشند که در این بین نقش اداره ارشاد اسلامی بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

مدیرعامل‌خانه مطبوعات گیلان خاطرنشان‌کرد: خانه مطبوعات نیز در این راستا آماده همه نوع همکاری خواهد بود و برای اینکه عیار مطبوعات استان نیز در سطح کشور نمایان شود، آماده نقش آفرینی است.

خورسندی، برپایی کلاس آموزش بحران با همکاری هلال احمر استان، ارایه بلیت استخر رایگان به بانوان همکار و عضو خانه مطبوعات، دایر کردن کلاس تمرینی فوتسال برای آقایان عضو در سالن یادگار امام رشت از ساعت 8 تا 9/5 شب پنجشنبه ها، ثبت نام از افراد جامانده از بیمه تکمیلی و... را از جمله خدمات فعلی و در دست اقدام خانه مطبوعات گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز