خبرگزاری کار ایران

لوپتگی: طرفدار فوتبال انگلیس هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا فوتبال، انگلیس را دوست دارد و از تماشای آن لذت می‌برد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس فردا شب در دیداری دوستانه در ومبلی به مصاف هم می‌روند.

یولن لوپتگی پیش از این بازی گفت: خیلی نزدیک بود با یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس قرارداد امضا کنم اما با پیشنهاد فدراسیون فوتبال اسپانیا روبه‌رو شدم و بدون وقفه آن را پذیرفتم. فوتبال انگلیس مرا به وجد می‌آورد. انگلیسی‌ها فوتبال را کشف کردند. ورزشی که در این کشور با هیجان، صبر و احترام دنبال می‌شود.

خاویر تباس که رییس لالیگا است، لیگ برتر را تهدیدی برای لیگ فوتبال این کشور می‌داند. سرمربی تیم ملی اسپانیا این نظر را قبول ندارد. او در این رابطه اظهار کرد: اکنون بیش از 30 بازیکن اسپانیایی در لیگ برتر بازی می‌کنند که در حال حاضر هفت بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. فکر می‌کنم فضا به اندازه کافی برای لیگ برتر و لالیگا وجود دارد.

لوپتگی در ادامه درباره بازی فردا گفت: بازی مهم برابر مقدونیه بود اما دیدار برابر انگلیس آن هم در ومبلی اتفاق کوچکی نیست، بازیکنان و حرفه‌ای‌ها هنگام بازی در این ورزشگاه احساس خاصی دارند. برای من هم حس متفاوتی است چون به دلایل مختلف علاقمند و طرفدار فوتبال انگلیس هستم و نحوه طرفداری آن‌ها را دوست دارم. امیدوارم جشنی فوتبالی را شاهد باشیم.

سرمربی اسپانیایی حضور هفت بازیکن تیم ملی را در لیگ برتر انگلیس سودمند می‌داند. او در این باره اظهار کرد: حضور در لیگ دیگری دید بازیکن را بیشتر می‌کند و این به نفع تیم ملی است. بازیکن ذهن بازتری خواهد داشت و این برای فوتبال‌مان خوب است. بهترین مثال خوان ماتاست که هفت فصل است که در این لیگ بازی می‌کند و در تیم‌هایی همچون چلسی و منچستریونایتد پا به توپ شده است.

 

کد خبر : ۴۲۸۹۰۱