خبرگزاری کار ایران

کنسرت «حامی» شب یلدا برگزار می‌شود

خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» 29 و 30 آذرماه در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، حمید حامی که کنسرت آذرماه خود را تحت عنوان «یلدای حامی» قرار است روی صحنه ببرد، درباره تاریخ برگزاری این کنسرت و برنامه‌ریزی‌هایی که برای برگزاری آن انجام شده است، گفت: تاریخ 29 و 30 آذرماه از قبل تعیین شده بود و می‌دانستم که شب یلداست؛ اما از همان زمان که تاریخ گرفتیم به این فکر کردم که چه برنامه‌ای بریزم که شب یلدایی خاص برای مردم باشد.

او ادامه داد: ما در محل اجرای برنامه نمی‌توانیم برای مردم خوراکی‌های شب یلدا پخش کنیم، اما می‌توانیم حال و هوا و احساس شب یلدا را به مردم انتقال دهیم. همچنین من قطعه‌ای به نام «شب یلدا» دارم که حتما آن شب اجرا خواهم کرد. در طراحی‌ها هم از بچه‌های گرافیستی که با آن‌ها همکاری کرده‌ام، خواهش کردم المان‌هایی را که به شب یلدا مرتبط هستند، به من معرفی کنند تا بتوانم در طراحی دکور از آن‌ها استفاده کنم.

وی اظهار کرد: امیدواریم این شب با کیفیت لازم برگزار شود و احساس یلدا به مردم منتقل شود. با فضایی نشأت‌گرفته از حال و هوای این شب و قطعاتی یلدایی، کنسرت را برگزار خواهیم کرد.

خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود نیز توضیح داد: ما ناگزیر به اجرای قطعاتی هستیم که پرطرفدار هستند، یعنی توقع مردم از من اجرای یکسری قطعاتی است که در قاموس من نوشته شده و باید حتما آن‌ها را اجرا کنم؛ اما در کنار آن‌ها می‌توانم قطعات جدید یا قطعات قدیمی را انتخاب کنم که در کنسرت‌ها می‌تواند تغییر پیدا کند. به‌خاطر همین دست من بسته است و ناگزیر به اجرای این قطعات هستم. البته خودم خوشحالم که مردم این قطعات را می‌شناسند و آن‌ها را می‌شنوند.

حامی درباره آثار و آلبوم جدید و زمان انتشار آن هم گفت: اگر همکارانم تنبلی نکنند، ان‌شاءالله اگر به بهمن‌ماه برسد، آلبوم را منتشر می‌کنم؛ ولی اگر دیرتر شود، انتشار آلبوم در اسفندماه فایده‌ای ندارد. من اصرار دارم که کارم به‌صورت فیزیکی و سی‌دی منتشر شود و با وجود ضرر و زیان مالی فراوان و این‌که تا به حال ضرر مالی زیادی را به‌خاطر این روند داشته‌ام و این بار هم شاید پیش بیاید، ولی بالاخره یک نفر باید پای ماجرا بایستد. البته شاید به صورت اینترنتی هم آلبوم را بفروشیم، ولی به‌صورت فیزیکی هم منتشر خواهد شد.

او با بیان این‌که اگر کار به بهمن‌ماه نرسد این آلبوم هم مثل آلبوم‌های دیگرم اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود، ادامه داد: اسم آلبوم قرار بود «گندم‌زار» باشد، ولی به‌خاطر این‌که قطعه گندم‌زار از آلبوم حذف شد، اسم آلبوم مشخص نیست. آلبومی ترکیبی از کارهای الکترونیک و آکوستیک مثل همان عاشقانه‌های حامی - تاجبخشی است به اضافه یک عامل جدید به‌نام امیرمیلاد نیکزاد که تخصصش الکترونیک است. البته آن آلبوم آکوستیک با تاجبخش و بامداد بیات و عواملی که به مردم قولش را داده بودم، هنوز در برنامه‌ام هست و آن را شروع به ضبط کرده‌ایم که امیدوارم سال آینده منتشر شود.

کد خبر : ۴۲۸۸۶۸