خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی؛

معاون اول رئیس جمهوری وارد سیرجان شد

معاون اول رئیس جمهوری امروز دوشنبه در آغاز سفر 2 روزه به استان کرمان به منظور افتتاح چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی وارد شهرستان سیرجان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در آغاز سفر 2 روزه به استان کرمان به منظور افتتاح چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی وارد شهرستان سیرجان شد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون سازمان برنامه و بودجه و برخی معاونان وزرا در این سفر 2 روزه اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند.

افتتاح مجموعه ورزشی گل‌گهر سیرجان، بهره‌برداری از پروژه گندله‌سازی شماره 2 مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر و چند بازدید از جمله برنامه‌های معاون اول رئیس جمهوری در سیرجان است.

سفر معاون اول رئیس جمهوری که از شهرستان سیرجان آغاز شد، پس از سفر به شهرستان های جیرفت، قلعه گنج و کهنوج در جنوب استان کرمان روز سه شنبه به پایان می‌رسد.

سفر به جنوب کرمان و برگزاری جلسه کمیته توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان جیرفت است.

کد خبر : ۴۲۸۸۵۴