خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر لاهیجان:

عقب‌نشینی‌های طرح تفصیلی به مشکلی برای مردم لاهیجان تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۲۳

عضوشورای اسلامی‌شهر لاهیجان، عقب‌نشینی‌های طرح تفصیلی پیشنهادی را از مشکلات مردم لاهیجان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، ابراهیم خوشحال  امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت نوسازی حمل و نقل ناوگان عمومی لاهیجان اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان مورد تأکید بوده و پیگیری انجام این روند در باقی‌مانده خودروهای فرسوده موجود مهم است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان اعمال نظارت بیشتر برای نصب کارت مشخصات رانندگان در داخل خودروهای حمل و نقل عمومی و در معرض دید مسافران به منظور جلوگیری از تخلفات را ضروری دانست.

وی درباره وضعیت طرح تفصیلی این شهر تصریح کرد: به دلیل عدم تهیه طرح تفصیلی بسیاری از شهروندان که سال گذشته هنگام نقل و انتقال از شهرداری استعلام ملک خود را دریافت کرده بودند اکنون ملک آنها شامل عقب‌نشینی شده و ساختمان‌های زیادی که به تازگی پایان کار گرفته‌اند نیز مشمول عقب‌نشینی هستند.

این مسئول عقب نشینی‌های طرح تفصیلی پیشنهادی را از مشکلات مردم لاهیجان عنوان کرد و گفت: شهرداری لاهیجان باید هرگونه اقدام لازم را برای رفع مشکلات مردم در این زمینه معمول دارد.

خوشحال نصب نیمکت در خیابان امام خمینی(ره) و شهید کریمی و تسریع در اجرای طرح اصلاح هندسی میدان ابریشم و ایجاد آرامستان عمومی لاهیجان را از خواسته‌های مهم شهروندان برشمرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز