خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی مطرح کرد:

گفتمان مسئولیت اجتماعی؛ کلید نمادین دولت روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۲۰

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کلید نمادین دولت تدبیر و امید گفتمان مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در همایش مسئولیت اجتماعی با تاکید بر ضرورت اخلاق‌مداری و پاسخگویی در جامعه گفت: در حال حاضر با اجتماعی مواجه هستیم که وضعیت فعلی آن به دلیل کم‌توجهی ما نسبت به آن است و امروز کشور ما بیش از هر زمانی نیازمند شفاف زندگی کردن است.

وی ادامه داد: اگر مسئولیت اجتماعی را در ابعاد مختلف حقوق شهروندی، توجه به محیط زیست، احترام به قانون و... نگاه کنیم خواهیم دید که واقعیت موجود نشان دهنده آن است که ما چندان موفق نیستیم.  لذا فردگرایی، تک‌روی در ابعاد مختلف، عدم نگاه منطقی و دقیق به مسئولیت اجتماعی شرایطی را فراهم کرد که برای خروج از آن باید نگاهی علمی داشته باشیم.

بندپی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود چالش های موجود تلاش داشته از طریق سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ارزیابی اقدامات با راهبردهای آگاهی‌سازی و ظرفیت‌سازی بیش از هر نهاد دیگری با مسئولیت اجتماعی سروکار داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه امروز مقوله سلامت اجتماعی با سازمان بهزیستی عجین شده است اظهار کرد: تفکر حاکم بر دولت یازدهم اقدام به مسئولیت اجتماعی در چارچوب اخلاق، شفافیت و پاسخگویی است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بر اساس الگوی ایرانی – اسلامی و با به روز کردن اطلاعات خود زمینه مشارکت هرچه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی و آحاد جامعه را در مقوله خیر جمعی فراهم کنیم.

بندپی با بیان اینکه 154 شرکت برای حضور در همایش مسئولیت اجتماعی اعلام آمادگی کردند گفت: در نهایت 36 بنگاه پذیرفته شده و 13 بنگاه نیز موفق به دریافت نشان مسئولیت اجتماعی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز