خبرگزاری کار ایران

تحلیل ابراهیم‌زاده درباره دعوت نشدن آندو به تیم ملی

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است ایران در دیدار با سوریه می‌تواند از روی ضربات ایستگاهی به گل برسد.

منصور ابراهیم‌زاده، مربی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشور مقابل سوریه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم ملی سوریه هارمونی و هماهنگی خوبی دارد اما آن‌ها خطاهای زیادی می‌دهند و این می‌تواند برای ما نقطه عطفی باشد. چون ما روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک هستیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم سریع به گل برسیم می‌توانیم راحت‌تر بازی را اداره کنیم و حتی با اختلاف بیشتری پیروز شویم. زیرا ساختار دفاعی خوبی داریم. سوریه مجبور است حمله کند و ما در فاز ضد حملات می‌توانیم بازیکنان فیزیکی آن‌ها را دچار مشکل کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم.

ابراهیم‌زاده درباره غایب‌های متعدد تیم ملی فوتبال کشورمان برای این دیدار گفت: آندرانیک تیموریان بعد از چند وقت به تیم ملی دعوت نشد. او در بازی‌های قبلی نیز زیاد بازی نمی‌کرد و کی‌روش او را روی نیمکت نشانده بود. به نظر می‌رسد کی‌روش قصد دارد که او آمادگی خود را بالاتر ببرد و البته برای این دیدار تصمیم دارد از بازیکنانی که دوندگی بالاتری دارند استفاده کند. هافبک‌های جوان و خوبی داریم که دوندگی بسیار بالایی دارند و می‌توانند سوریه‌ای ها را به دردسر بیاندازند.

وی افزود: حاج صفی و آزمون محرومند و بیرانوند نیز مصدوم است. البته ما کمبود بازیکن نداریم و جایگزین‌های خوبی برای هرکدام داریم.

ابراهیم‌زاده در پایان در خصوص شرایط آب‌وهوایی مالزی گفت: هوای این کشور بارانی است اما تیم ملی چندین روز تمرین در این شرایط داشته است و یک دیدار تدارکاتی نیز انجام داده است. بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد. در مجموع ما شرایط و امتیازات پیروزی در این دیدار را داریم و می‌توانیم برنده میدان باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۲۸۷۱۸