خبرگزاری کار ایران

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال بسیج منطقه زنجان خبرداد؛

مسابقات فوتسال بسیج منطقه زنجان در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۷

این مسابقات به مدت 3 سال است که برگزار می شود و امسال پایگاه مقاومت شهید اشتری آبفا میزبان برگزاری آن است.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج منطقه زنجان گفت: دور مقدماتی این مسابقات در زنجان به مدت 3 روز و دوره پایانی نیز به مدت 4 روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بهرام موسوی مسئول برگزاری این رقابت ها با اعلام این خبر گفت: این رقابتها با حضور 13 تیم از ادارات و شرکتهای سطح شهر زنجان با همکاری پایگاه مقاومت شهید محمد ناصر اشتری، کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان و پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار می شود.

به گفته موسوی دوره مقدماتی این رقابت ها در دو سالن ورزشی شرکت پگاه زنجان و راه آن برگزار می شود که مکرحله حذفی و نهایی در محل سالن شرکت پگاه زنجان دنبال می شود.

وی سطح فنی و استقبال از این دوره از رقابت ها را مطلوب ارزیابی کرد و حضور 90 درصدی بازیکنان جوان و با آتیه را جزو ویژگی های این رقابتها عنوان کرد.

موسوی با اعلام اینکه این رقابت ها به مدت 7 روز برگزار خواهد شد، ادامه داد: دور مقدماتی به مدت 3 روز و دوره پایانی نیز به مدت 4 روز برگزار می شود.

مسئول برگزاری این دوره از رقابت ها حضور داوران مطرح ملی و مجرب استان را از ویژگی های بارز این دوره از رقابت ها بیان کرد و از همکاری مدیران شرکت های پگاه زنجان و راه آهن را در برگزاری این رقابت ها قدردانی کرد.

موسوی با بیان اینکه این رقابتها با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی برگزار می شود از اهتمام ویژه مهندس پورنصرت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به امر ورزش قدردانی کرد.

در ادامه جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید بهشتی زنجان بالا بردن روحیه بسیجیان و ایجاد شور و نشاط در راستای اجرای برنامه های ارتش دهها میلیونی مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: این مسابقات به مدت 3 سال است که برگزار می شود و امسال پایگاه مقاومت شهید اشتری آبفا میزبان برگزاری آن است.

در ادامه جواد شایق مسئول کمیته فنی این رقابت ها با بیان اینکه رقابت ها در سطح بالایی برگزار می شود، افزود: انتظار نداشتیم رقابت ها در چنین سطحی برگزار شود. به گفته وی این رقابت ها در 3 گروه برگزار می شود.

در ادامه سبزواری مسئول کمیته داورا هیات فوتبال استان با بیان اینکه امکانات آبفا برای برگزاری این دوره از رقابت ها مطلوب بوده است، اظهار کرد: سعی کردیم به دلیل بالا بودن رقابت ها داوران درجه یک و مطرح را گزینش کنیم.

وی برگزاری این رقابت ها را در بالا بردن روحیه ورزش کاری در محیط های کاری مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز