خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد؛

مرگ ۳ نفر بر اثر گازگرفتگی در نواب

کد خبر : ۴۲۸۴۶

عوامل اورژانس پس از حضور در محل حادثه مرگ ۳ نفر بر اثر گاز گرفتگی را تأئید می‌کند که بر اساس بررسی‌ها نصب غیراصولی دودکش‌های آب‌گرمکن، بخاری گازی و بسته بودن در و پنجره‌ها باعث انتشار گاز منواکسید کربن شد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از فوت دو خانم و یک مرد میانسال بر اثر گازگرفتگی خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این مطلب گفت: در ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه امروز یک مورد گازگرفتگی در خیابان نواب، خیابان محبوب‌نژاد به سامانه آتش‌نشانی اعلام و ایستگاه‌ ۵۲ به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: همسایه‌ها با توجه به غیبت اهالی ساختمان به منزل ورود کرده بودند و آتش‌نشانی هنگامی که به محل حادثه رسیده بود با پیکر بی‌جان دو خانم و یک مرد می‌انسال مواجه می‌شود.

ملکی بیان داشت: عوامل اورژانس پس از حضور در محل حادثه مرگ ۳ نفر بر اثر گاز گرفتگی را تأئید می‌کند که بر اساس بررسی‌ها نصب غیراصولی دودکش‌های آب‌گرمکن، بخاری گازی و بسته بودن در و پنجره‌ها باعث انتشار گاز منواکسید کربن شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: منازل کوچک حتماً راهی را برای ورود و خروج هوا داشته باشند و بستن تمام راه‌ها موجب انتشار گاز منواکسید کربن در خانه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز