خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جشنواره؛

حبیب رضایی به جمع فیلمسازان تلفن همراه پیوست

کد خبر : ۴۲۸۴۱

این هنرمند در جشنواره تئاتر فجر امسال نیز با نمایش «قرار» به کارگردانی سیامک احصایی حضور داشت.

ایلنا: حبیب رضایی بازیگر سینما و تئاتر کشور برای بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخش نگاه هنرمند که قرار است با حضور ده چهره برتر سینما و تئاتر کشور برگزار شود، با فیلمی ساخته حبیب رضایی برگزار می شود.

حبیب رضایی که سال 91 را با بازی در فیلم های سینمایی "همه چیز برای فروش" و "آشغال های دوست داشتنی" پشت سر گذاشته، با استفاده از تلفن همراه برای بخش از نگاه هنرمند جشنواره فیلم وعکس همراه تهران فیلم می سازد.

این مدرس دانشگاه، بازیگر و نویسنده شناخته شده کشور که بازی در فیلم های آژانس شیشه ای، شوخی، همیشه پای یک زن در میان است، بمانی، بی پولی، من مادر هستم و... را در پرونده کاری خود دارد در تئاتر نیز با بازی در نمایش های «بانوآئوتی»، «مصاحبه»، «نیلوفرآبی»، «مجلسنامه»، «شبسیزدهم»، «خروس»، «پل»، «شهادت‌ خوانی قدمشاد مطرب درتهران» و.. هنر خود را به اثبات رسانده است. این هنرمند در جشنواره تئاتر فجر امسال نیز با نمایش «قرار» به کارگردانی سیامک احصایی حضور داشت.

بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به صورت غیر رقابتی و با حضور 10 فیلم از 10 چهره سرشناس هنری کشور در اردیبهشت 92 برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز