خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان تنظیم مقررات در گفت وگو با ایلنا:

اپراتورهای موبایل مانع ضرر مشترکان شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۸

اپراتورها باید در ارایه خدمات ارزش افزوده حقوق مشترکان خود را رعایت کنند و تنها جنبه درآمد زایی را مد نظر خود قرار ندهند.

معاون سازمان تنظیم مفررات گفت: اپراتورهای موبایل توجه کنند که اگر مشترک قصد انصراف از سرویسی را دارد به راحتی این امر برای او امکان پذیر باشد تا متضرر و ناراضی نشود.
حسن رضوانی  در گفت وگو با ایلنا با اشاره به اینکه فرهنگ سازی سرویس ها و خدمات تلفن همراه به عهده اپراتورهاست، اظهار داشت: اپراتورها باید در ارایه خدمات ارزش افزوده حقوق مشترکان خود را رعایت کنند و تنها جنبه درآمد زایی را مد نظر خود قرار ندهند.
وی با بیان اینکه توجه به رضایت مندی مشترکان باید در اولویت کاری اپراتورهای تلفن همراه قرار گیرد؛ تصریح كرد: در شرایط حاضر انحصار در بازار تلفن همراه وجود دارد که همین امر موجب شده مردم در خصوص دریافت و استفاده از خدمات و سرویس های تلفن همراه متضرر شوند.
رضوانی با تاکید بر اینکه این مسائل در حوزه تلفن همراه باید حل شود، خاطرنشان کرد: در صورتیکه اپراتوری سرویسی ارایه می کند، باید تمام جوانب آن را مورد ارزیابی قرار دهد به شکلی که اگر مشترک قصد انصراف را داشت به راحتی این امر برای او امکان پذیر باشد.
به گفته وی در این شرایط حقوق مشترکان بیشتر رعایت خواهد شد و مردم استفاده بیشتری از این خدمات خواهند کرد.
معاون سازمان تنظیم مقررات با اشاره به برگزاری کنگره موبایل در ایران، اظهار داشت: این اقدام سبب می شود که مردم با سرویس ها و خدمات ارزش افزوده فناوری همراه بیشتر آشنا شوند و با توجه به اینکه بسیاری از خدمات به سمت الکترونیکی شدن در حرکت است، برگزاری چنین رویدادی می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و آموزش کاربران تلفن همراه داشته باشند.
رضوانی با تاکید بر اینکه حل مسایل و مشکلات حوزه تلفن همراه باید در این کنگره مورد تاکید قرار گیرد، افزود: اپراتورهای تلفن همراه و سایر فعالان حوزه تلفن همراه از این فرصت برای فرهنگ سازی و زمینه سازی برای ارایه متنوع سرویس های ارزش افزوده استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز