خبرگزاری کار ایران

جام کاراته الاهلی امارات؛

3 طلا، 4 نقره و 2 برنز برای کاراته‌کاران دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۱

به نفرات اول تا سوم مبارزات انفرادی به ترتیب 1500، 1000 و 600 دلار و برای تیم‌های اول تا سوم کاتا و کومیته تیمی 2000، 1400 و 800 دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شد.

پرونده تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 طلا، 4 نقره و 2 برنز در بخش جوانان و بزرگسالان دومین دوره مسابقات بین المللی جام الاهلی امارات بسته شد.

به گزارش ایلنا، در دومین دوره جام الاهلی امارات که با حضور 42 نمایندگان کشور در حال پی گیری است، روز گذشته پیکارهای رده بزرگسالان برگزار شد که طی آن تیم کاتای تیمی دانشگاه آزاد متشکل از سهیل ساجدی فر، روزبه روشنی و امیربهادر تدین با سه پیروزی برابر تیم های النصر امارات، یرموک کویت و کاسیما مصر و شکست مقابل تیم الاهلی امارات میزبان بازیها به مدال نقره دست یافت.

براساس این گزارش، در پیکارهای کومیته تیمی که در سه وزن برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد با دو تیم در این رقابتها شرکت کرد که ماحصل آن یک نقره و یک برنز بود. تیم الف دانشگاه آزاد با ترکیب مهدی سلطانی، محمدعلی جعفرقلی زاده و میلاد یاری با پیروزی در مصاف با تیم های الاهلی امارات، تیم ملی کویت و تیم ب دانشگاه آزاد به فینال راه یافت که در آخرین مبارزه مقابل تیم ملی گرجستان مغلوب شد و بر سکوی دوم ایستاد. تیم ب دانشگاه متشکل از محمد قاسمی، هامون درفشی پور و مرتضی شفاهی نیز پس از شکست مقابل تیم الف دانشگاه، در پیکار مقابل عراق، سرکل فرانسه و الاهلی امارات به نشان برنز دست یافت. تیم سرکل فرانسه در کومیته تیمی در شرایطی از گردونه رقابتها حذف شد که گری ابراهیم نایب قهرمان جهان در سال 2008، ویلیام روله،قهرمان اروپا در سال 2012 و دارنده مدال برنز جهان و تیموتی پترسون هلندی با سه طلای اروپا را در ترکیب خود داشت.

اما در مبارزات انفرادی که در چهار وزن برگزار شد، محمد قاسمی در وزن 67- کیلو گرم موفق شد با ایستادن روی سکوی سوم به مدال برنز برسد.

در وزن 75- کیلو گرم محمدرضا بخش محمدلو با شکست تمامی حریفانش نشان طلا را به گردن آویخت. در این وزن کاراته کای کویت نقره گرفت و نمایندگان ترکیه و مصر مشترکاً بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 84- کیلو گرم مهدی سلطانی که گوگیتا نفر سوم سال 2008 جهان از گرجستان و حریفانی از سوسیس، یمن و مصر را مغلوب کرده بود، در فینال با شکست برابر حریف فرانسوی نایب قهرمان این وزن شد.

در وزن 84+ کیلو گرم میلاد یاری به نشان طلا دست یافت و محمدعلی جعفرقلی زاده صاحب مدال نقره شد.

در اولین روز این مسابقات و در رده سنی 16- 17 سال نیما عزیزخانی در وزن 76- کیلو گرم موفق شده بود تیم دانشگاه آزاد را به اولین طلا این رقابتها برساند.

روز گذشته همچنین مسابقات کاتا کم بینایان، نابینایان و نقص عضو برگزار شد که سلمان ساجدی نیا توانست با برتری مقابل حریفان خود به مقام قهرمانی دست یابد. او در فینال حریف فرانسوی خود را شکست داد.

کمیته برگزار کننده بازی‌ها برای اینکه پای تیم‌های مطرح جهان از جمله فرانسه، مصر، هلند، اسپانیا و... را به امارات باز کند، برای نفرات اول تا سوم مبارزات انفرادی به ترتیب 1500، 1000 و 600 دلار و برای تیم‌های اول تا سوم کاتا و کومیته تیمی 2000، 1400 و 800 دلار جایزه نقدی در نظر گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز