خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد سوت‌ها به نفع ژاپن بود؛

بلوک باشی: با بازیکنان، داوران و مسئولان آسیایی جنگیدیم

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۲۴

اگر توانستیم در این بازی‌ها موفق شویم و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم به خاطر حضور در اردوهای تدارکاتی در سطح بالا بود.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص بازی‌های قهرمانی آسیا گفت: سطح این مسابقات از 5 دوره قبل بسیار بالاتر بود و تیم‌ها در بهترین سطح فنی قرار داشتند.

به گزارش ایلنا، فرید بلوک‌باشی افزود: امسال سطح بازی‌ها از 5 دوره قبل بالاتر بود و بازیکنان و تیم‌ها از لحاظ فنی در بهترین شرایط حضور داشتند. اکثر تیم‌ها از مربیان برزیلی یا آرژانتینی استفاده کرده و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه درباره فینال مسابقات قهرمانی آسیا نیز خاطرنشان کرد: بازی سختی بود. به معنای کلمه با بازیکنان، داوری و مسئولین جنگیدیم. 80 درصد سوت‌ها به نفع ژاپن زده می‌شد و این امر کار ما را سخت‌تر کرده بود اما با همت بالای بازیکنان و نکاتی که کادر فنی به بازیکنان گوشزد می‌کرد، توانستیم موفق شویم.

این بازیکن ساحلی‌باز تاکید کرد: معتقدم حضور در اردوهای تدارکاتی با تیم‌های برزیلی و اردوهای داخلی باعث شد استرس ما برای حضور در این پیکارها کم شود و از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر توانستیم در این بازی‌ها موفق شویم و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم به خاطر حضور در اردوهای تدارکاتی در سطح بالا بود.

بلوک‌باشی در ادامه درخصوص حضور در پیکارهای جام‌جهانی گفت: از همین حالا باید برای حضوری پر قدرت در پیکارهای جام جهانی تمرینات خود را آغاز کنیم. در این دوره ضعف‌هایی هم داشتیم و نیاز داریم تا در بازی‌های سطح بالا شرکت کنیم تا روحیه و اعتماد به نفس ما بالا برود و استرس ما کمتر شود. از فدراسیون می‌خواهم همچون گذشته از تیم ملی فوتبال ساحلی و اوکتاویو حمایت کرده تا ما بتوانیم برای ایران افتخار آفرین باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز