خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی ۷ دستگاه آمبولانس به هموطنان در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۸

در روزهای گذشته، بیش از ۵۶۰۰ آمبولانس و ۱۰۰۰۰تکنسین اورژانس ۱۱۵، بر بالین حادثه دیدگان حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی حاضر شدند.

ایلنا: همزمان با شروع دهه مبارک فجر، در روز ۱۲ بهمن، مرکز اورژانس، با استقرار ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورآمبولانس به هموطنان امداد رسانی کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: مرکز اورژانس تهران در روز ۱۲ بهمن، همزمان با برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا، برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم اقدام به استقرار ۷ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورآمبولانس با استقرار ۳۰ نفر نیروی عملیاتی فعال کرده، همچنین یک دستگاه آمبولانس در رژه موتور سواران از میدان آزادی تا محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر آنان را همراهی کرد.

براساس این گزارش، همچنین در روزهای گذشته، بیش از ۵۶۰۰ آمبولانس و ۱۰۰۰۰تکنسین اورژانس ۱۱۵، بر بالین حادثه دیدگان حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی حاضر شدند.

براساس این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده، بیش از ۳۰۰۰ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

براساس این گزارش، بیش از ۲۳۰۰ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، با اقدام به موقع و تخصصی تیمهای اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز