خبرگزاری کار ایران

راه اندازی بانک اطلاعات طرحهای تحقیقاتی پرستاران

کد خبر : ۴۲۷۲۱

از مشکلات بسیار مهم پژوهشگران در حوزه پرستاری جست‌و‌جوی تحقیق‌های داخلی برای یافتن پژوهش مرتبط در داخل کشور است که با تهیه بانک اطلاعات سوابق پژوهشی به خوبی نگهداری می‌شود و با دسترسی آسان به این سوابق این مشکل قدیمی حل می‌شود.

ایلنا: عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: در صورت تایید اعتبار، بانک اطلاعات پایان نامه و طرحهای تحقیقاتی پرستاری در سازمان نظام پرستاری راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس عباس‌زاده با بیان اینکه این بانک اطلاعات زیر مجموعه‌ای از وب سایت سازمان نظام پرستاری خواهد بود، اظهار کرد: بدین ترتیب دسترسی پژوهشگران و علاقه مندان به سابقه پژوهشی پرستاری به آسانی امکانپذیر می‌شود.

وی ادامه داد: از مشکلات بسیار مهم پژوهشگران در حوزه پرستاری جست‌و‌جوی تحقیق‌های داخلی برای یافتن پژوهش مرتبط در داخل کشور است که با تهیه بانک اطلاعات سوابق پژوهشی به خوبی نگهداری می‌شود و با دسترسی آسان به این سوابق این مشکل قدیمی حل می‌شود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری یادآور شد: تلاش بر این است که در این پایگاه اطلاعاتی قابلیت جست‌و‌جوی پژوهش بر اساس نام محقق، کلید واژه‌ها و عنوان پژوهش فراهم شود.

به گفته وی، همچنین می‌کوشیم تا این بانک اطلاعات به صورت ۲ زبانه (فارسی و انگلیسی) ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز