خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در جمع خبرنگاران:

دکتر حبیبی نسبت به ولایت همواره وفادار بود

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۶

حبیبی به حداقل‌ها اکتفا می‌کرد/ مرحوم حسن حبیبی علاوه بر شخصیت معنوی، عامل و مقید به فرائض بود/ حبیبی به شدت از اینکه از بیت‌المال استفاده حتی شبهه‌ناکی داشته باشد، پرهیز داشت/ حبیبی چند ماه قبل ملاقاتی با رهبر انقلاب داشت.

ایلنا: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مرحوم حبیبی نسبت به انقلاب مخصوصا ولایت چه در زمان امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری پایدار، وفادار و استوار بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن حبیبی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم حسن حبیبی علاوه بر شخصیت معنوی، عامل و مقید به فرائض بود و به شدت از اینکه از بیت‌المال استفاده حتی شبهه‌ناکی داشته باشد، پرهیز داشت.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: حبیبی به حداقل‌ها اکتفا می‌کرد و دوستان و همکارانش می‌دانند که در زمان مسئولیت‌هایی که داشت، همینطور بود.
وی تصریح کرد: مرحوم حبیبی نسبت به انقلاب مخصوصا ولایت چه در زمان امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری پایدار، ‌وفادار و استوار بودند و همیشه خط مستقیم را دنبال می‌کرد.
محمدی گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: یادم هست آخرین بار چند ماه قبل ملاقاتی با رهبر انقلاب داشت و گفت این آخرین دیدار من است و همین هم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز