خبرگزاری کار ایران

49 نفر در اداره کل تعاون کردستان استخدام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۵۴

جذب 22 فارغ التحصیل دانشگاهی در قالب طرح سرباز تعاون یار/ امیدواریم در آینده نزدیك شاهد تحولی چشمگیر در زمینه برنامه های اشتغال و سرمایه گذاری در کردستان باشیم.

معاون اداری مالی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان از استخدام 49نفر از فارغ التحصیل دانشگاهی در این اداره كل طی چند روز آینده خبر داد.

برهان صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با پیگیریهای استاندار كردستان و ازمحل سهمیه استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی  ریاست جمهوری و همچنین در اجرای مصوبه هیئت وزیران تحت عنوان "طرح مهر آفرین" تعداد 35 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاههای كشور از طریق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزینش در این اداره كل جذب می شوند.

 وی تصریح کرد: 14 نفر دیگر در قالب حداقل 25 درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد.

 صلواتی، داشتن تابعیت ایران،نداشتن سابقه محكومیت جزائی موثر،التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین حداقل سن 22 سال و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی كاردانی 33 سال،كارشناسی 36 سال، كارشناسی ارشد  39 سال و دکتری 40 سال  را از جمله شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان برای شركت در این آزمون برشمرد.

معاون اداری مالی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان افزود:اولویت انتخاب داوطلبان در این استخدام با افراد بومی شهرستان است.

وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی استانداری كردستان به نشانی www.ostan-kd.ir  نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

جذب 22 فارغ التحصیل دانشگاهی در قالب طرح سرباز تعاون یار

صلواتی در ادامه اظهار داشت: در سالجاری 22 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب امریه سربازی به عنوان مشمول وظیفه تعاون یار در ادارات تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان بكار گرفته شده اند.

وی در پایان با قدردانی از تلاشهای استاندار كردستان در راستای كمك به ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری دراستان،ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیك شاهد تحولی چشمگیر در زمینه برنامه های اشتغال و سرمایه گذاری در کردستان باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز