خبرگزاری کار ایران

قطر میزبان جام باشگاه‌های وزنه برداری آسیا در سال 2016 شد

کنفدراسیون وزنه برداری قاره آسیا درحرکتی جدید مجددا برنامه و نحوه برگزاری مسابقات جام باشگاهی قاره آسیا را تغییر داد.

به گزارش ایلنا،به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ پس ازاینکه قرار بود، ابتدا رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا دراوایل آذرماه به میزبانی چین انجام شود به یکباره این کشور از میزبانی مسابقات مذکور انصراف داد تا طبق اظهار نظر دست اندرکاران کنفدراسیون وزنه برداری قاره آسیا قطری ها بعنوان جایگزین برای برگزاری این رقابتها در سال 2016 معرفی شوند. 

برهمین اساس و درشرایطی که تیم های باشگاهی قاره آسیا خصوصا دو تیم باشگاهی کشورمان (ذوب آهن و ملی حفاری) به حضور در این رویداد امیدوار شده بودند، کنفدراسیون وزنه برداری قاره آسیا و کشور میزبان (قطر) با ارسال نامه ای به فدراسیون وزنه برداری کشورمان ، رسما اعلام کرد که رقابتهای جام باشگاه های آسیا امسال با شرایط و نامی جدید، با عنوان (قطر کاپ) تنها در 3 وزن یعنی اوزان (85 کیلوگرم، 94 کیلوگرم و دسته 105+ کیلوگرم) در شهر دوحه برگزار می شود.

با این حساب و براساس تغییرات بوجود آمده در برنامه قطری ها و کنفدراسیون وزنه برداری قاره آسیا، رقابتهای بین المللی قطر کاپ درتاریخ 24 لغایت 28 آذر ماه یعنی همان تاریخ قبلی اعلام شده به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود. تیم های باشگاهی شرکت کننده در این پیکارها نیز تنها در همین 3 وزن اعلام شده مجازهستند درهر وزن (یک) نماینده خود را به این دوره از رقابتها اعزام کنند.

 

کد خبر : ۴۲۵۳۵۷