خبرگزاری کار ایران

دعوت از حاتمی و عقیلی به حق بود؛

ذوالفقارنسب: لیست کی‌روش را باید به فال نیک گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۴

ما در بازی‌های گذشته از جمله بازی با ازبکستان روی توپ های هوایی گل خوردیم و در بازی با لبنان و کره نیز بسیار اذیت شدیم.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اسامی دعوت شده به تیم ملی گفت: در این لیست دو بازیکن از آماده‌ترین‌های لیگ کشورمان دعوت شدند بازیکنی مانند فرزاد حاتمی و همینطور هادی عقیلی که در لیگ قطر بازی می کند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: هرگاه لیستی از سوی مربیان تیم ملی اعلام شده این لیست از سوی کارشناسان مورد بحث قرار گرفته و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کرده اند اما در هر صورت باید به لیست کی روش احترام گذاشت و آن را به فال نیک گرفت.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: آماده‌ترین‌ها به تیم ملی دعوت شدند و هادی عقیلی هم که در لیگ قطر بازی می‌کند از بازیکنان پرسابقه فوتبال کشور است و در بازی‌های گذشته جای خالی‌اش در خط دفاعی تیم ملی مشهود بود او می‌تواند برای تیم ملی به ویژه بر روی توپ‌های هوایی که ارسال می‌شود مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های گذشته از جمله بازی با ازبکستان روی توپ های هوایی گل خوردیم و در بازی با لبنان و کره نیز بسیار اذیت شدیم.

وی افزود: تیم ملی ایران در دیدار مقابل لبنان بسیار بد بازی کرد و حالا شرایط برای صعود به جام جهانی بسیار سخت شده است.

ذوالفقارنسب اضافه کرد: ما کارمان برای صعود به جام جهانی بسیار سخت شده است اما باید تلاش کنیم در سه بازی آینده نتایج لازم را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز