خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان خبرداد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروی‌انسانی شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۲۰۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: دوره‌های آموزشی ویژه نیروی انسانی شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر حمیدنیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در نشست مشترک مدیرعامل شرکت‌های صنعتی با مدیر فنی حرفه ای استان زنجان ، با حضور معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در راستای ارتقاء بهره وری واحدهای صنعتی استان بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، جلسات متعددی با حضور کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اداه کل فنی و حرفه ای استان در جهت اجرایی نمودن آموزش های ابلاغ شده برگزار گردیده است.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه فی مابین، دوره های آموزشی ویژه نیروی انسانی شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به میزان 53050 نفر ساعت در قالب 106 دوره و 2122 نفر دوره مطابق با استاندارهای مهارت و شایستگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با همکاری دو ارگان انجام خواهد شد.

حمیدنیا به برگزاری آزمون در پایان دوره‌های انجام یافته اشاره و تصریح کرد: این آزمون ها در ازای دریافت مبلغ 20 هزار ریال برای هر نفر ساعت آموزش و مد نظر قرار دادن 25 ساعت متوسط طول دوره آموزشی بر اساس رعایت آیتم های اعلامی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان با تاکید بر اینکه مدل‌های آموزشی باید رضایت حداکثری صاحبان مشاغل را برآورده سازد، اظهار داشت: امیدوارم این دوره‌ها اثربخشی لازم را در افزایش میزان بهره وری واحدهای صنعتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز