خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان خبرداد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرک‌های صنعتی و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۱۹۷

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از انعقاد تفاهم ناهم همکاری این شرکت با بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان،  ایرج احمدی اظهار داشت: با توجه به ضرورت توسعه فعالیت‌های صنعتی بر پایه دانش‌بنیان و حرکت به سمت دانش محور شدن صنایع و تولیدات صنعتی در کشور، لزوم ارتباط مستقیم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی هر منطقه با واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال و غیر فعال را بیش از پیش کرده است.

وی ادامه داد: مراکز علمی و پژوهشی باید با مطالعه و تحقیق راه‌هایی برای توسعه واحدهای فعال صنعتی و فعال کردن واحدهای نیمه فعال و غیرفعال با محوریت پژوهش‌های علمی و بر پایه دانش‌بنیان اقدام کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به لزوم همکاری تنگاتنگ واحدهای صنعتی با مراکز علمی و پژوهشی گفت: این تفاهم نامه در راستای ایجاد شورای هماهنگی توسعه علم، صنعت و فناوری در استان و صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان و انجام اقدامات لازم برای توسعه فعالیت‌های صنعتی بر پایه دانش بنیان به منظور انجام امورعارضه یابی، توسعه خوشه، آموزش، توانمند سازی، برگزاری تورهای علمی صنعتی، بازاریابی و تبلیغات، شبکه سازی، تشکیل زنجیره تولید به مصرف، انتشار کتاب گزارش‌ها، آمارگیری واحدها، مدیریت صادرات، دانش بنیان نمونه واحدها، انتقال تکنولوژی از خارج به ایران و بلعکس، تشکیل نمایشگاه های داخلی و خارجی، ایجاد کنسرسیوم‌های تخصصی، جذب سرمایه گذارو ایجاد زمینه های لازم و تقویت مشاور منعقد شده است.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: امیدوارم با انعقاد این تفاهم نامه و به سرانجام رسیده آن شاهد پویاتر شدن واحدهای صنعتی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز