خبرگزاری کار ایران

۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۱۶۱

پیام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، ۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است.

به گزارش ایلنا از رشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز پیام صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز مبارزه با استکبار جهانی  و روز دانش آموز  گرامی باد

۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است، در سال ۵۷ مصادف با چنین روز خجسته  ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی (ه) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران بیادمان گذارند.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.

این سالروز ارزشمند را به همه ی دانش آموزان و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز