خبرگزاری کار ایران

نشست احزاب با مسئولان سیاسی البرز؛

تشریفات سفر رئیس جمهور به احزاب سپرده شود/ استقبال از تغییرات دولت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۱۰۱

احزاب سیاسی استان البرز بر همراهی با دولت روحانی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا،در نشست فصلی احزاب استان البرز که روز سه شنبه برگزار شد، دکتر فرید نماینده انجمن اسلامی پزشکان گفت: پزشک‌ها به دلیل شغلی که دارند خیلی عمیق با مشکلات مردم آشنا می شوند و به همین دلیل در قبال این مساله احساس مسولیت می کنند و سعی دارند در عرصه‌هایی همچون انتخابات حضور فعال‌تری داشته باشند.

مهناز عابدی ، دبیر جمعیت زنان نواندیش استان البرز نیز در این مراسم با اشاره به فضای باز سیاسی بعد از حضور دولت تدبیر و امید تاکید کرد: هنوز فضا برای حضور احزاب اصلاح طلب کاملا مهیا نیست و باید دولت در این زمینه فعال تر عمل کند.

اشتیاقی مسول کمیته امور بانوان حزب اعتماد ملی استان البرز در این نشست با اشاره به اساسنامه و مرامنامه حزب اعتماد ملی، خواستار ایجاد فضای آزاد سیاسی بیشتری برای فعالیت احزاب و جریان‌های سیاسی شدند.

مهرداد فروغی ریس حزب ندای ایرانیان البرز  نیز با اشاره به پیشنهاداتی که در حوزه حقوق شهروندی مطرح شده است گفت: در این زمینه پیگیری‌ها بی پاسخ مانده و امید چندانی به توجه به آن نداریم.

رییس حزب ندای ایرانیان در ادامه با اشاره به مشکلات جاری در حوزه درمان در کشور از عدم اهتمام لازم در مسولین برای توجه به بحث عدالت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی انتقاد کرده و خواستار توجه بیشتر به این دو عرصه مهم شد.

رویا بلوری نیز در این نشست تغییرات در کابینه و همچنین انتصابات اخیر در سطح استان را مخصوصا در حوزه آموزش و پرورش مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به سوابق و تبار اصلاح طلبی اعضای حزب اتحاد ملت ، تاکید کرد: نگاه این حزب به عرصه سیاسی را صرفا محدود به قدرت نیست و با توجه به کمیسیون‌های تخصصی شکل گرفته در اتحاد ملت این مجموعه آمادگی ارائه نظرات تخصصی در حوزه های مختلف را دارد.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان البرز تاکید کرد: همه می بایست کمک کنند که این استقبال با حضور اقشار گسترده مردم برگزار شود ولی متاسفانه شاهد این هستیم که عده ای استقبال کندگان را فتنه گر می نامند در حالی که کسانی که زحمت می کشند حامیان دولت هستند.

نایب رئیس حزب اتحاد ملت با اشاره به ویژگی‌های جوامع توسعه یافته تاکید کرد: زنان البرز در برخی از شاخص ها از حد کشوری عقب تر هستند و می بایست به آن ها توجه بیشتری شود.

امید فراغت رییس حزب مردم سالاری استان البرز نیز  نقش احزاب در اتحاد و یکپارچگی جامعه را با اهمیت توصیف کرد و گفت: تصمیمات ما در سرنوشت آیندگان تاثیر دارد بنابراین باید در اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و با آگاهی بیشتری عمل کنیم.

اعلایی نماینده انجمن اسلامی معلمان استان نیز  نشست مسولین و احزاب و فعالین سیاسی را فرصت مغتنمی برای نهاهای مدنی دانست که به بیان مشکلات بپردارند و ابراز امیدواری کرد که این مساله در کشور ما هم جدی‌تر گرفته شود و حضور در احزاب و گروه های سیاسی مانعی برای حضور در پست های اداری نشود.

کاظم تفته دبیر حزب کار استان البرز نیز در این نشست تاکید کرد: احزاب نمایندگان فکری جامعه هستند و سعی دارند نظرات مردم را منعکس کنند و بدین جهت نباید به آنها نگاه اجرایی و دستگاهی داشت و از پتانسیل های آنها در عرصه های مختلف باید استفاده کرد.

دبیر حزب کار همچنین با اشاره به سفر آتی ریس جمهور به استان پیشنهاد کرد: تشریفات حضور رییس‌جمهورها در استان ها کم شود و در این زمینه به مردم اعتماد بیشتری شود.

رضا سجادی از انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی البرز  نیز در این مراسم گفت:  به رغم تغییر در فضای سیاسی کشور ، فضای دانشگاه ها امنیتی است و برای دریافت یک مجوز سالهاست پشت درهای بسته مانده‌اند.

وی از رفتارهای مسولین دانشگاه خوارزمی و داشگاه آزاد که در صدور مجوز برای تشکلهای دانشجویی مانع ایجاد می کنند، به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز