خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر تاکید کرد:

جایگاه ممتاز رودسر در سه صنعت کشاورزی، گردشگری و آموزشی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۳۷

فرماندار رودسر، جایگاه ممتاز شهرستان را در سه موضوع مهم کشاورزی،گردشگری، علمی و آموزش مورد تأکید قرار داد.

به گزارش‌ایلنا از رودسر، فرماندار رودسر جایگاه ممتاز شهرستان را در سه موضوع مهم کشاورزی، گردشگری و علمی و آموزش مورد تأکید قرار داد و گفت: درحوزه کشاورزی و در تولید بخش قابل توجهی از محصولات رتبه خوبی را در سطح استان و کشور داریم در برخی از محصولات رتبه اول کشوری را دارا هستیم که می‌توانیم درخصوص فرآوری تولیدات و صادرات محصولات هم زمینه ایجاد اشتغال و هم زمینه توسعه اقتصاد شهرستان را ارتقاء بخشید.

امیرجانبازی رودسری دیگر ظرفیت شهرستان را در حوزه گردشگری دانست و اضافه کرد: شهرستان با داشتن ساحلی زیبا،کوهستان و طبیعت بکر سالانه‌ پذیرای خیل عظیمی ازمسافران و گردشگران است که این امر باعث رونق اقتصادی منطقه است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های علمی و آموزشی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح از ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان به نحو احسن استفاده کرد و با همه توان در جهت توسعه و پیشرفت گام برداشت.

فرماندار رودسر درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه مباحث عمران شهرستان خاطر نشان کرد: در حوزه عمران، شهرستان بهره‌مندی از آسفالت راه‌های روستایی، آب شرب روستایی و گاز رسانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و باید سعی کنیم تا جایگاه شهرستان به سه شهرستان اول در استان ارتقاء یابد.

وی در خصوص ورود سرمایه گذار به شهرستان گفت: باید به طریقی برنامه ریزی و امکانات مناسب را فراهم کرد که سرمایه گذار با خیال راحت برای سرمایه‌گذاری به شهرستان وارد شود و این می‌تواند در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار شهرستان رودسر به جایگاه دانشگاه و نقش دانشجو در جامعه اشاره کرد و افزود: روابط دانشجو با دانشگاه باید بر اساس رعایت اصول و احترام متقابل باشد و تمام تلاش و اهتمام اساتید دانشگاه باید در جهت تعلیم و تربیت درست و صحیح دانشجویان باشد چرا که آنها به عنوان آینده‌سازان کشور نقش بسزایی در آینده کشور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز