خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: بسیار خوشحالم که توانستیم مقابل بارسلونا به پیروزی برسیم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و از بارسلونا به عنوان بهترین تیم جهان یاد کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست بارسلونا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و انتقام شکست سنگین در دیدار رفت را از این تیم بگیرد.

طبیعی است که پپ گواردیولا از این پیروزی درخشانی که تیمش به دست آورده خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بارسلونا در 30 دقیقه نخست بازی عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داد، این در حالی بود که من آشفته و پر اشتباه ظاهر شدیم، اما گل نخستی که به ثمر رساندیم باعث شد تا به بازی برگردیم و با آرامش بالا به بازی خود ادامه دهیم. در نیمه دوم روی ضد حملات فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و بسیار خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. این برای نخستین بار است که برابر بهترین تیم جهان به پیروزی می‌رسیم.

او ادامه داد: باید این نتایج خوب ما ادامه داشته باشد. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و پیروز شدن برابر این تیم اصلا آسان نیست. خوشبختانه این بار از فرصت‌های که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

کد خبر : ۴۲۵۰۳۰