خبرگزاری کار ایران

لرستانی: همه توانم را برای پیشرفت نوجوانان کشتی فرنگی به‌کار می‌بندم

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی: تیم ملی نوجوانان در یک‌سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم تا بتوانیم همچنان به سازندگی در این تیم ادامه دهیم.

علیرضا لرستانی، سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی، در خصوص برنامه‌های خود برای تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما هنوز تمرینات تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی را شروع نکرده‌ایم اما در راس همه برنامه‌هایم برای کشتی‌گیران نوجوان برنامه‌های اخلاقی و رفتاری است و سپس به مسائل تکنیکی و تاکتیکی می‌پردازیم. من همه تلاش خود را می‌کنم تا فرنگی‌کاران نوجوان همراه با دیگر رده‌های کشتی فرنگی روند روبه جلو داشته باشند.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی نوجوانان در یک‌سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم تا بتوانیم همچنان به سازندگی در این تیم ادامه دهیم و این کشتی‌گیران را برای تقویت تیم‌های ملی رده‌های بالاتر آموزش دهیم. ما در آینده به حضور فرنگی‌کاران جوان، با اخلاق و تکنیکی در تیم ملی بزرگسالان احتیاج داریم.

لرستانی به امکاناتی که فدراسیون کشتی در اختیار تیم ملی کشتی فرنگی قرار داده است می‌گوید: از فدراسیون درخواستی نداریم و هر چیزی را که در اختیار ما قرار بدهند فعالیت خواهیم کرد. برای کار مربیگری در تیم‌های پایه آمده‌ام و از هر کمکی که در توانم باشم دریغ نخواهم کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۵۰۲۱