خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج كاشان در گفتگو با ایلنا:

توطئه اخیر در مصر نقشه مثلث شوم استكبار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۸

همانطور كه ایران اسلامی در قبال حفظ استقلال خود 34 سال در مقابل تمام توطئه‌های مستكبرین و دشمنان با شجاعت ایستاد، كشور عزیز مصر نیز باید برای استقلالی كه به دست آورده است با شجاعت در مقابل توطئه گران بایستد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج كاشان: همانطور كه ایران اسلامی در قبال حفظ استقلال خودش 34 سال درمقابل تمام توطئه های مستكبرین و دشمنان با شجاعت ایستاد كشور مصر نیز باید برای حفظ استقلالی كه بدست آورده است با شجاعت درمقابل توطئه گران بایستد.

« سرهنگ پاسدار جواد نائینی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این مطلب، با اشاره به اینكه امسال دهه فجرانقلاب اسلامی ایران را همراه با بیداری اسلامی، استقامت مردم سوریه در مقابل توطئه گران و مستكبرین و شكسته شدن كمر رژیم صهیونیستی در جنگ 8 روز در مقابل مردم مظلوم غزه شروع كردیم. گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال توانسته فناوری پیشرفته كشورمان را با فرستادن موجود زنده به فضا گسترش دهد.

وی عمق بخشی خارجی، ساماندهی دربخشی ازممالك اسلامی و جشن صدور انقلاب اسلامی را از دیگر دستاوردهای دهه مبارك سالجاری ذكر كرد و گفت: همانطور كه ایران اسلامی در قبال حفظ استقلال خودش 34 سال درمقابل تمام توطئه های مستكبرین و دشمنان با شجاعت ایستاد كشور عزیز مصر نیز باید درقبال استقلالی كه بدست آورده با شجاعت درمقابل توطئه گران بایستد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج كاشان توطئه اخیر در كشور مصر را مثلث شوم استكبار جهانی به سركردگی امریكا، رژیم صهیونیستی و بعضی از افراد ضد انقلاب سرسپرده آنها دانست و گفت: مردم عزیز مصر باید درمقابل كسانی كه از رژیم دیكتاتوری سقوط شده انور سادات مانده اند بایستند.

نائینی با اشاره به اینكه اگر كشورهای اسلامی می خواهند استقلال داشته باشند و مسلمانی شان حفظ شود باید با اقتدا به پیامبر اعظم (ص) درمقابل استكبار بایستند گفت: مردم كشور بحرین و مردم مظلوم سوریه با مقاومت و اقتدا به پیامبر گرامی اسلام (ص) مقابل توطئه های استكبار بایستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز