خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

بهره برداری از ۲۱ طرح آبرسانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۷

برای اجرای این پروژه ها اعتباری حدود ۲۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است/با افتتاح پروژه های آبرسانی ۲۰۰هزار نفراز مزایای این طرح ها بهره‌مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از افتتاح و بهره برداری ۲۱ طرح آب رسانی و آغاز عملیات اجرایی دو طرح فاضلاب همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین زاده با بیان اینکه در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با افتخار سقایی این شرکت ۲۱ پروژه را در حوزه آب و فاضلاب در استان مازندران در دهه فجر افتتاح می کند افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری حدود ۲۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدتقی حسین زاده دهه فجر را بازتاب دهنده آرمان ها و ارزش ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما باید با ارائه خدمات هر چه بیشتر امید و نشاط مردم را تقویت کنیم و خدمات ما در مقابل وفاداری و رشادت های این مردم بزرگ و انقلابی قطره ای بیش نیست.وی تصریح کرد: در راستای منویات مقام عظمای ولایت در نامگذاری امسال با نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، شاهد افتتاح طرح های آبرسانی خوبی در طول دهه مبارک فجر خواهیم بود.

وی یادآور شد: این پروژه ها شامل حفر و تجهیز ۷حلقه چاه با آبدهی ۲۲۵ لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال آب بطول ۵۲۴۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه بطول ۱۹۲ کیلومتر و استاندارد سازی انشعاب ۴۰۷۶ فقره، احداث خط انتقال نیرو بطول ۱۲۵۰ متر، احداث اطاقک چاه به مساحت ۱۰۵ متر مربع، حصارکشی بطول ۲۴۰ متر، محوطه سازی به مساحت ۱۶۵ متر مربع، می باشد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با افتتاح پروژه های آبرسانی ۲۰۰هزار نفراز مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

حسین زاده همچنین از نصب و راه اندازی سیستم کنترل از راه دور تأسیسات در شهرهای ساری، محمودآباد،تنکابن و سوادکوه خبر داد و تصریح کرد:تهیه و نصب سیستم های جامع امور مشترکین، حسابداری و بی سیم جهت ارتقای خدمات به مشترکین همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

محمدتقی حسین زاده اظهار داشت: پروژه های آب رسانی در شهرهای بابل،محمودآباد،نوشهر و چالوس،آمل،قائم شهر،رامسر و کتالم،سوادکوه،ساری،تنکابن، سرخرود،سلمانشهر و کلارآباد، دردهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران همچنین از آغاز عملیات اجرایی دو طرح جمع آوری،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب درشهرهای قائم شهر وآمل با اعتباری بالغ بر۱۹۲۱میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره برداری از مدول اول این طرحها ۲۳۹ هزار نفر این شهرستانها تحت پوشش سیستم جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز