خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ابن استان:

۹ هزار نانوا در خوزستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۳

دوره‌های آموزشی ویژه صنعت نانوایی شامل تافتون، لواش، سنگک، بربری و نان حجیم و نیم حجیم، با سرفصلهای ایمنی و بهداشت، تهیه خمیر، توانایی تشخیص مواد اولیه، توانایی تشخیص ابزار، وسایل و تجهیزات مناسب نانوایی همچنین توانایی سرد کردن و بسته بندی نان هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اعلام کرد که در راستای اجرای طرح آموزش نانوایان درخوزستان حدود ۲۷۰۰ واحد نانوایی در قالب ۹۰۰۰ نفر از شاغلین در صنعت نانوایی خوزستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رحمن قلاوند اظهار داشت: با توجه به تفاهمنامه آموزش بین این اداره کل و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ امسال بیش از۲۰۰۰ معادل ۱۲۰۰۰۰نفر ساعت آموزش براساس استاندارد مهارتی مرتبط با نانوایی در دوره‌های آموزشی ۵۸ ساعته برگزار می‌شود.

قلاوند افزود: دوره‌های آموزشی ویژه صنعت نانوایی شامل تافتون، لواش، سنگک، بربری و نان حجیم و نیم حجیم، با سرفصلهای ایمنی و بهداشت، تهیه خمیر، توانایی تشخیص مواد اولیه، توانایی تشخیص ابزار، وسایل و تجهیزات مناسب نانوایی همچنین توانایی سرد کردن و بسته بندی نان هستند.

وی در پایان گفت: برای شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون پایان دوره، گواهینامهٔ مهارتی براساس استاندارد بین المللی صادر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز