خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار لاهیجان خبر داد:

اعلام نتایج فراخوان طراحی المان شهری لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۳۷

قائم مقام شهردار لاهیجان از اعلام نتایج فراخوان طراحی المان شهری را خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از لاهیجان، علیرضا گنجه خسروی قائم‌مقام شهردار لاهیجان اذعان داشت: طراحی و اجرای المان‌هایی متناسب با فرهنگ، اقلیم و روح شهر، یکی از وظایف شهرداری هاست که جهت نصب در میادین و مناطق پر تردد و شاهراه های حیاتی شهر در نظر گرفته می شود.

خسروی افزود: از این رو شهرداری لاهیجان جهت بهره‌مندی از طراحان بومی و محلی، اقدام به اعلام فراخوان در خصوص طراحی المان برای چند مکان مشخص کرد که آثار در قالب طراح های سه بعدی و ماکت به این شهرداری ارائه شدند.

وی تصریح کرد: هیات داوران در چند مرحله آثار رسیده را مورد بررسی قرار دادند و از میان آنها سه طرح به مرحله داوری رسیدند که در نهایت در بخش طراحی برای پله های ورودی آبشار هیچکدام از طرح ها نتوانستند مقام اول و دوم را کسب کنند و طرح سه بعدی و ماکت علیرضا ولی‌پور با موضوع حفاظت محیط زیست توانست با کسب مقام سوم جایزه و لوح تقدیر این بخش را به خود اختصاص دهد.

قائم مقام شهردار لاهیجان اذعان داشت: همچنین دو طرح دیگر از میان طرح ها شامل طرح المان با موضوع ساختن و به وجود آوردن خویش با تحصیل علم و دانش و همنطور طرح  پرندگان بومی در حال پرواز مناسب برای ساخت و اجرا در سایر نقاط شهریمی باشد که به شرط ارائه دیتایل اجرا از طرف طراح، برگزیده و جوایزی معادل رتبه سوم به آنها تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز