خبرگزاری کار ایران

سطح کمی و کیفی مسابقات بسیار بالا بود؛

مرادی: در حضور مدعیان قهرمان شدم/ هدف بعدی‌ام شرکت در رقابت‌های حرفه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۱۹

قهرمان مسابقات بین المللی بادی کلاسیک دوبی گفت: در حضور بسیاری از مدعیان٬ موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

به گزارش ایلنا، «شهاب مرادی» در پایان رقابت‌های بین‌المللی بادی کلاسیک که هفته گذشته در دوبی برگزار شد، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مرادی درباره مسابقات دوبی خاطر نشان کرد: رقابت های دوبی در سه دسته قدی: ۱۷۵-٬ ۱۸۰- و ۱۸۰+ برگزار شد که من در دسته قدی ۱۸۰+ قهرمان شدم.

وی افزود: من پیش از این نیز در مسابقات جهانی تایلند نیز قهرمان شده بودم و حالا با مدال طلا در تورنمنت دوبی٬ تنها ایرانی هستم که در دسته ۱۸۰+ دو مدال طلای بین المللی دارم.

قهرمان بادی کلاسیک ایران در مورد سطح کمی و کیفی رقابت های دوبی اظهار داشت: ورزشکاران زیادی به دوبی آمده بودند٬ به طوری که فقط حدود ۵۰ ورزشکار از کشورمان حضور داشتند. بنابر این٬ سطح کمی مسابقات بسیار بالا بود. از لحاظ کیفی هم حریفان قدرتمندی شرکت کرده بودند که بنده در رقابت با آنها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

وی ادامه داد: ورزشکاران خوبی از کشورهای: اوکراین٬ آلمان٬ انگلیس٬ آمریکا٬ کویت٬ مصر و چند کشور دیگر از جمله ایران حضور داشتند، اما مهمترین حریفان من از تیم ایران و مصر بودند که البته اصلی ترین رقیبم از کشور مصر بود.

مرادی با اشاره به این که بزرگان ورزش بدنسازی و پرورش اندام دنیا در مسابقات دوبی حضور داشتند٬ گفت: چهره های مطرحی همچون: رونی کلمن و جی کارتلر از نزدیک شاهد برگزاری رقابت ها بودند. ضمن این که نایب رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز