خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره برند برتر در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۹۱۲

اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.

این جشنواره در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران مرتبط با موضوع ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی‌کشور و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

علی منتظری تصریح کرد: مسئولیت اجرای جشنواره مذکور در استان، با مرکز آموزش بازرگانی است و دستگاه های ذیربط در کمیته برگزاری جشنواره همکاری می کنند.

وی همچنین گفت: حمایت از تولید داخلی و برند آفرینی، ارتقای جایگاه‌برندهای داخلی در اذهان عمومی و تقویت کسب و کار داخلی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره در استان است.

منتظری افزود: در جشنواره یاد شده، از تعدادی از برندهای برتر استانی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی و ... تجلیل به عمل آمده و به عنوان برندهای برتر معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: براساس قوانین تدوین شده، برندهای برتر منتخب در جشنواره استانی و ملی، از مشوق ها و خدمات حمایتی ویژه ای برخوردار خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان جهت ثبت نام در رقابت جهت انتخاب برندهای برتر استان می‌توانند از طریق دبیرخانه جشنواره در مرکز آموزش بازرگانی گیلان با شماره‌های 33261046 و 33261047 و یا از طریق سایت www.gilan-btc.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز