خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان سال آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۱

مجری طرح های آب و فاضلاب آبادان از آغاز عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبادان از سال آینده خبر داد.

آبادان - ایلنا: مجری طرح های آب و فاضلاب آبادان از آغاز عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبادان از سال آینده خبر داد.

حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در آبادان گفت: موضوع ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبادان که از طریق فایناس خارجی دنبال شد با برنده شدن یک شرکت چینی و همکاری یک شرکت ایرانی به انجام می رسد.

وی افزود: تمامی مراحل و عملیات داخلی اجرای این طرح به پایان رسیده است منتظر آن هستیم که بحث تبادل توافق نامه و انتقال وجه به بانکهای مرجع ایران انجام شود و اعتبار مذکور به طور جا در اختیار پیمانکار عملیاتی قرار گیرد و عملیات احداث تصفیه خانه آغاز شود.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر زمین تصفیه خانه فاضلاب (واقع در جاده خسرو آباد بعد از استادیوم 5 مهر آبادان و خارج از حوزه شهری) تملک شده و کار دیوارکشی آغاز گردیده است و ظرف سال آینده عملیات اجرایی توسط شرکت چینی پیش بینی می شود.

مجری طرح های آب و فاضلاب آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری آبادان تصریح کرد: در مدت چهار ماهی که از شروع عملیات می گذرد الحمدالله معادل تقریبا سه سال عملیات اجرایی انجام شده است و این کار همچنان با قوت ادامه می یابد.

حسن زاده یادآور شد: پیش بینی ما بر این است که طی سه سال در نظر گرفته شده برای اجرای عملیات یاد شده از طریق فروش اوراق مشارکت، بیشتر مناطق شهری آبادان شبکه فاضلابشان جمع می شود.

وی در ادامه از موضوع اجرایی نشدن طرح تفضیلی در برخی از نقاط شهری به ویژه حاشیه ی شهر همچون شطیط، الوانیه و ایستگاه 9 تا 12 گفت: می بایست طرح تفضیلی این مناطق هر چه سریعتر عملیاتی شود تا بتوانیم در این مناطق نیز با سرعت لازم، عملیات اجرای شبکه فاضلاب را به پایان برسانیم.

وی افزود: در این راستا هماهنگیها و رایزنی های لازم با استاندار، فرماندار و شهردار صورت گرفته است ضمن آنکه هفته ی آینده نیز جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت تا بتوانیم این مسایل را جمع بندی و کار را به خوبی دنبال کنیم.

مجری طرحهای آب و فاضلاب آبادان در پایان از همکاری مسوولان آبادان که در سطح استان نیز زبانزد هستند تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: از همه مردم خوب و فهیم آبادان که حفاریهای سطح شهر را که شبیه یک عمل جراحی خیلی بزرگی است تحمل می کنند قدردانی می کنیم.

حسن زاده تصریح کرد: می خواهیم کار 30 سال را ظرف سه سال به انجام دهیم که این کار نیاز به همکاری و صبر و تحمل مردم دارد و امید می رود ظرف مدت مذکور بتوانیم مرحله به مرحله تمامی شهر آبادان اعم از شهری و شرکتی و تصفیه خانه را به اتمام برسانیم و به این ترتیب دینمان را به مردم شریف و فهیم آبادان ادا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز