خبرگزاری کار ایران

خطیبی: به کامرانی‌فر گفتم داور باید تا آخر فصل محروم شود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید ناظر بازی تیمش مقابل پیکان به خاطر اشتباهات داور این دیدار از او عذرخواهی کرده است.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی بعد از شکست سنگین تیمش مقابل پیکان تهران گفت: من ثابت می‌کنم که به جز بازی سپاهان در تمامی بازی‌ها از داوری ضرر کردیم. امروز در دقیقه 23 باید بازیکن حریف اخراج می‌شد. بعد از بازی ناظر به سمت من آمد و به خاطر اشتباه داور معذرت‌خواهی کرد. اگر دقیقه 23 بازیکن اخراج می‌شد ما زمان زیادی تا انتهای بازی داشتیم و شرایط به کلی تغییر می‌کرد.

وی افزود: این اتفاقات باعث عصبی شدن بازیکنانم شد. قبل از گل چهارم حریف خطایی روی بازیکن تیمم در میانه‌های زمین گرفته نشد. همچنین کمک‌داور آفساید پنج متری را ندید و باز هم ناظر بازی بعد از اتمام بازی گفت که این صحنه آفساید بود. داور بدون تمرکز باعث شد ما عصبی شویم. کل نیمکت تیمم بعد از گل چهارم وارد زمین شدند چون داور ظالمانه به تیم ما نگاه می‌کرد. کمک داور هم به مربیانم بی‌احترامی می‌کرد. من به کامرانی فر هم گفتم این داور باید تا آخر فصل محروم شود. جلالی هم در آخر بازی مانده بود که داور چرا این همه اشتباه کرده است.

 

کد خبر : ۴۲۳۲۰۹