خبرگزاری کار ایران

اسکروچی با «تنها ماندگار» می‌آید

آلبوم موسیقی «تن‌ها ماندگار» با آهنگسازی و صدای رامتین اسکروچی در فضایی نزدیک به موسیقی پاپ چند دهه قبل، وارد بازار انتشار محصولات موسیقایی شد.

به گزارش ایلنا، «تنها ماندگار» عنوان یک آلبوم موسیقایی به آهنگسازی و خوانندگی رامین اسکروچی است که به تازگی در حال و هوایی نزدیک به موسیقی پاپ دهه پنجاه روانه بازار موسیقی شده است.

 «مسافر»، «فاصله‌ها»، «هم نفس»، «تن‌ها ماندگار»، «بیقرار»، «فصل عاشقی»، «عشق» عنوان قطعات منتشر شده در این آلبوم هستند که ایرج قنبری تنظیم قطعات را به عهده داشته است. این اثر به صورت کاملاٌ ارکسترال ضبط شده و سعی مجموعه بر آن بوده که در آن از سمپل‌های الکترونیک استفاده نشود.

ناصر رحیمی، رهام اسکروچی نوازندگان فلوت، آرین قیطاسی نوازنده ابوا، حسن فرهانی نوازنده ترومپت، حسین شریفی نوازنده ترومبون، پژمان فرهمند پرکاشن، رامتین اسکروچی پیانو، فریبا اسدی، علی‌اصغر مهدی همخوانان، سعید آذرنوش نوازنده تار، فیروز وینانلو، شهرام فقیهی نوازندگان گیتار اسپانیش، بابک مالکی فر نوازنده گیتار الکتریک، بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتار باس، علی جعفری پویان، عمادرضا نکویی، امین غفاری نوازنده ویولن، میثم مروستی، سهراب بره‌مندی نوازنده ویولا، کریم قربانی، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل نوازندگانی هستند که در تولید این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند. ضبط، میکس و مسترینگ این آلبوم هم بر عهده مهدی رمضانی بوده و در استودیو «خورشید صدا و موسیقی» به ضبط رسیده است.

رامتین اسکروچی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر تألیف کتاب‌های آموزشی و موسیقی، با مدرک کار‌شناسی نوازندگی موسیقی جهانی از دانشگاه هنر تهران با ساز تخصصی پیانو و کار‌شناسی ارشد آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. وی تاکنون در محضر هنرمندانی چون شاهین فرهت، علیرضا مشایخی، آذین موحد، هومان اسدی، احمد پژمان، حسین دهلوی، مصطفی کمال پورتراب و کیاوش صاحب نسق به فراگیری موسیقی پرداخته است.

کد خبر : ۴۲۲۱۲۹