خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد:

سامانه ابلاغ الکترونیک تحولی بزرگ در دستگاه قضایی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۰۵۸

رئیس‌کل‌دادگستری استان گیلان بیان‌کرد: متولیان و مسئولان امر باید با رعایت حقوق شهروندی به این مسئله حساس بوده و اقدامات عملی را در برطرف کردن آلودگی‌های زیست محیطی به انجام برسانند.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای برنامه‌ریزی به ریاست احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان در این نشست با ارائه گزارشی از سفر به کشور ژاپن که به منظور بازدید از طرح ها و تجارب موفق دولت ژاپن در زمینه مدیریت یکپارچه تالاب هاصورت گرفته بود ، خاطر نشان کرد: این کشور در احیای تالاب‌ها و حفظ آنها تلاش‌های مثمرثمری داشته و باید از تجارب و  دستاوردهای موفق سایرکشورهای‌توسعه یافته در زمینه حفظ و نگهداری تالاب‌ها، محیط‌زیست و منابع طبیعی به صورت کاربردی  بهره برد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین در خصوص‌رفع آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود و ساماندهی محل دفن زباله در سراوان هشدار داد و تصریح کرد: متولیان و مسئولان امر باید با رعایت حقوق شهروندی به این مسئله حساس بوده و اقدامات عملی را در برطرف کردن آلودگی‌های زیست محیطی به انجام برسانند.

سیاوش‌پور با اشاره به آسیب‌های بجا مانده از شیرابه‌های زباله‌ها و بجا ماندن آثار آن در اکولوژی منطقه اعم از منابع طبیعی ، محیط زیست ، رودخانه ها ، دام و ... تاکید کرد دادستان ها ی استان در برخورد با اهمال و کم کاری متولیان امر اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه اجرای سامانه ابلاغ الکترونیک را تحول بزرگی در دستگاه قضایی کشور برشمرد و از همه روسای دادگستری ها، دادستان‌ها، مسئولان و اصحاب رسانه خواست تا  اطلاع‌رسانی و آگاهی رسانی به مردم شریف استان جهت خدمات رسانی مناسب، به بهترین نحو صورت گیرد.

احمد سیاوش‌پور استفاده از این سامانه را موجب بالا بردن امنیت روانی مردم ذکر کرد و اذعان داشت:  از این پس ابلاغیه ها به حساب کاربری شخصی افراد در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ارسال خواهد شد.

در پایان حجت الاسلام میر محمدی معاون ناظر حوزه‌های قضایی آستارا و حویق  گزارشی از عملکرد 6 ماهه این دو حوزه قضایی ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این نشست مجید الهیان، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان گیلان، اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هرکدام از معاونین گزارشی از حوزه‌های تحت سرپرستی ارائه کردند و در خاتمه پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز