خبرگزاری کار ایران

مقصودلو: با حداقل‌ها به موفقیت می‌رسیم/ هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا است

مقصودلو می‌گوید: بازیکنان تیم ملی کبدی ایران تمام تلاش خود را انجام دادند ولی باتوجه به جو سالن رقابت‌ها و استفاده تیم ملی هند از امتیاز میزبانی نتوانستیم بر آنها غلبه کنیم و به نایب قهرمانی جهان برسیم.

محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی ایران در مورد کسب عنوان نایب قهرمانی جهان توسط تیم ملی کبدی مردان ایران در رقابت‌های جام جهانی که به میزبانی هندوستان برگزار شد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و با توجه به اینکه نمایندگان کمیته بین‌المللی المپیک برای بررسی و اضافه کردن این رشته به بازی‌های المپیک 2024 در محل برگزاری مسابقات حاضر بودند انگیزه تیم‌های شرکت کنند، بسیار بالا بود. خوشبختانه تیم ملی ایران توانست با غلبه بر حریفان قدرتمند به فینال این رقابت‌ها برسد و در فینال با تیم میزبان روبه‌رو شود.

او ادامه می‌دهد: بازیکنان تیم ملی کبدی ایران تمام تلاش خود را انجام دادند ولی با توجه به جو سالن رقابت‌ها و استفاده تیم ملی هند از امتیاز میزبانی نتوانستیم بر آنها غلبه کنیم و به نایب قهرمانی جهان برسیم. تیم ملی کبدی ایران نشان داد که می‌تواند به مقام‌های جهانی هم دست پیدا کند. برنامه‌‌ریزی‌های ما به صورت چهار ساله و برای نتیجه گرفتن در بازی‌های آسیایی است و تیم ملی کبدی ایران با ادامه اردوها، خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

مقصودلو به تیم ملی بانوان ایران اشاره و خاطرنشان می‌کند: تمرینات و اردوهای تیم ملی کبدی بانوان ایران هم طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود. تیم ملی کبدی بانوان ایران همانند تیم مردان می‌تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند. تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ارومیه برگزار شد توانست بر سکوی اول آسیا بایستد. تیم ملی بانوان هم شرایط خوبی دارد و در آینده می‌تواند به روند قهرمانی خود ادامه دهد.

رییس فدراسیون کبدی در خصوص وضعیت این فدراسیون می‌گوید: ما با حداقل‌ها به موفقیت می‌رسیم. در بخش استعدادیابی جزو فدراسیون‌های برتر کشور محسوب می‌شویم و همواره سعی می‌کنیم بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای تیم‌های ملی داشته باشیم که این برنامه‌ریزی‌ها هم به منابع مالی احتیاج دارد که تاکنون توانسته‌ایم این منابع را تامین کنیم.

 

کد خبر : ۴۲۱۹۴۶