خبرگزاری کار ایران

خوردبین: مگر بازیکنان گناه کرده‌اند که این‌قدر بدنسازی کنند؟

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۸۷۸

سرپرست پرسپولیس گفت: تعطیلات لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند. مگر بازیکنان گناه کرده‌اند که این‌قدر بدنسازی کنند؟

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین درمورد حضور امروز هواداران و خبرنگاران در تمرین امروز پرسپولیس گفت: امروز استثنائاً خبرنگاران و هواداران را راه دادیم؛ چراکه طبق قراردادی که داریم هواداران و خبرنگاران نمی‌توانند در تمرین حاضر شوند.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان هم اظهار داشت: نیمه اول تیم خوزستانی بهتر بود اما نیمه دوم ما بهتر از حریف بازی کردیم و سزاوار برد بودیم. 

خوردبین درباره اتفاقات سکوهای اهواز هم اظهار داشت: در جلسه قبل از بازی من این اتفاقات را گوشزد کردم، اما وقتی مربی حریف آن صحبت‌های حاشیه‌ای را قبل از بازی انجام داد، جو خراب شد. 

وی در مورد اینکه خوزستانی‌ها مدعی شده‌اند اتفاقات رخ داده به خاطر محمد فنایی ناظر مسابقه بوده، گفت: او ناظر و کنترل‌کننده بازی بود و این حرف‌ها صحت ندارد. خود مسئولان خوزستان قرار بود امکانات جانبی به ما بدهند، اما این طور نشد و  حتی برای ما اسکورت هم نگرفته بودند چون تیمشان نتیجه نگرفته بود و ناراحت بودند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار این هفته این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: آنها تیم خوبی هستند و ما بازی سختی مقابل آنها داریم، اما ما به دنبال 3 امتیاز هستیم.

خوردبین در مورد تعطیلات لیگ هم تصریح کرد: این تعطیلات به تیم‌ها ضربه می‌زند. مگر بازیکنان گناه کرده‌اند که این‌قدر بدنسازی کنند؟ 

وی درباره اینکه گفته می‌شود سرخ‌پوشان به اردو خواهند رفت، گفت: هنوز اردو قطعی نشده اما به اردو خواهیم رفت‌، این مسئله هم ربطی به دعوت ملی‌پوشان ما به تیم ملی ندارد، چون آنها خودشان به اردو می‌روند. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی کردن رامین رضائیان هم تصریح کرد: او تمرینات خوبی سپری می‌کند و بازی به بازی بیشتر به میدان خواهد رفت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز