خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد :

ایجاد 15 هزار شغل خانگی و خرد در مازندران تا پایان سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۶۳۰

استاندار مازندران در جلسه ویژه بررسی وضعیت ایجاد اشتغال خرد و خانگی گفت : در پایان سال 15 هزار شغل خرد و خانگی در استان ایجاد خواهد شد و همه دستگاهها وظیفه دارند در این زمینه همکاری کنند .

به گزارش ایلنا،  ربیع فلاح از مدیران خواست تا برای پرداخت تسهیلات تبصره 26 برای ایجاد اشتغال خرد پیگیری لازم صورت گیرد و بانکها نیز در پرداخت تسهیلات این بخش تسریع کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به ایجاد 14 هزار شغل خرد و خانگی در سال گذشته گفت : ضرورت دارد برای ارائه محصولات تولیدی در این بخش به ایجاد بازارچه های محلی نیز توجه جدی گردد .

استاندار مازندران همچنین توسعه آموزش های فنی و حرفه ای برای ارتقاء مهارت آموزی و کارآفرینی را یادآور شد و گفت : یکی از بسترهای مهم ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان حضور 18 شرکت و برند حوزه IT در استان است که قرار است برای 4000 فارغ التحصیل با 2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شغل شود .

وی ادامه داد: در حوزه بسته رونق تولید تا کنون 218 میلیارد تومان تسهیلات به 548 واحد تولیدی پرداخت شده است و اگر چه مازندران در این بخش رتبه اول را دارد ولی باید این روند تداوم یابد .

استاندار مازندران با اشاره به اختصاص 55 میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره 26 در حوزه ایجاد مشاغل خرد و خانگی گفت : کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جذب اعتبارات 41 میلیارد تومانی و اداره کل بهزیستی برای جذب اعتبارات 14 میلیارد تومانی در این بخش پیگیری بیشتری نماید.

در این جلسه مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مدیر کل بهزیستی استان ، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ، رئیس بانک کارآفرین استان و جمعی از مدیران به ارائه گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه مشاغل خانگی و خرد پرداختند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز