خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: بازی بسیار سنگینی مقابل ماشین‌سازی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم ضعف‌های تیم را در طول زمان باقیمانده از بین ببریم، گفت: بازی امروز ما در دفاع، گردش بازی و مدیریت ضربات خوب بود.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: تیم بسیار خوب، با ارزش و مثبتی داریم و از این بابت خوشحال هیم.

وی افزود: از بابت نبودن در نشست خبری دیروز عذرخواهی می‌کنم چرا که ساعت نشست همزمان با زمان آنالیز و بررسی تیم بود و تصادفی که در مسیر رخ داده بود نیز سبب تأخیر زیاد من برای رسیدن به نشست پیش از بازی شد.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: من به این موضوع خیلی حساس هستم و هر وقت تیم به جایی می‌رود سعی می‌کنم یک روز زودتر خودم را به آن محل برسانم تا تأخیری به وجود نیاید.

دست‌نشان با بیان اینکه بازی بسیار سنگینی بود، خاطرنشان کرد: تیم ماشین‌سازی تبریز تیمی تنومند، با تجربه بالا و خوبی بود و ما نیز بازیکنانی توانمند داریم که از نظر فیزیکی خوب بوده و کنترل مناسبی روی بازی داشتند.

وی با اشاره به اینکه باید به جوانان خودمان حق بدهیم تا شرایط بهتری را رقم بزنند، اعلام کرد: بچه‌های ما در نیمه دوم بازی به این باور رسیدند که می‌توانند به نتیجه خوبی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در مجموع در شرایطی که آنها از هر نظر از بچه‌های ما بهتر بودند توانستیم کار بزرگی ارائه کنیم.

دست‌نشان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم ضعف‌های تیم را در طول زمان باقیمانده از بین ببریم، بیان کرد: بازی امروز ما در دفاع، گردش بازی و مدیریت ضربات خوب بود.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۱۷۶