خبرگزاری کار ایران

مسابقات نیمه ماراتن جایزه بزرگ ارمنستان

1 مدال طلا و 3 نقره برای کارگران خراسان شمالی

تیم دوومیدانی کارگران استان خراسان شمالی که با 5 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته بود موفق شد 1 مدال طلا و 3 نقره را برای جامعه کارگری کشور بدست آورد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، دومین دوره مسابقات بین المللی نیمه ماراتن جایزه بزرگ ارمنستان دیروز یکشنبه 25 مهرماه با حضور بیش از 15 کشور جهان و حدود 4000 نفر ورزشکار در شهر ایروان برگزار و تیم دوومیدانی کارگران استان خراسان شمالی که با 5 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافته بود موفق شد 1 مدال طلا و 3 نقره را برای جامعه کارگری کشور بدست آورد.

برای تیم کارگران خراسان شمالی که به سرپرستی براتعلی سعیدی، رئیس هیأت ورزش کارگری این استان در رقابت‌ها حضور یافته بود. علی اصغر صابری در رده سنی زیر  ۳۵ سال توانست مقام دوم را بدست آورد. احمد بیرانوند در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ موفق شد مقام اول و مدال طلای رقابت‌ها را بر گردن آویزد. علی میرزا صفر بیرانوند در رده سنی ۴۵ تا ۵۴  و احمد رستم دوخت در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال موفق شدند بر سکوی دوم این رقابت‌ها قرار بگیرند و داریوش اکبری نیز که در رده سنی ۳۰ تا ۳۰ سال به مصاف حریفان خود رفته بود در نهایت رتبه 6 رقابت‌ها را بدست آورد.

 

کد خبر : ۴۲۰۰۵۶