خبرگزاری کار ایران

کمبود امکانات، تمرینات پرسپولیس را به پشت درهای بسته برد

انتخاب ورزشگاه خیریه عمل برای تمرین تیم پرسپولیس، حضور هواداران و اصحاب رسانه را بر حضور در تمرینات این تیم با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هوا دهی چمن ورزشگاه شهید کاظمی که پرسپولیس در آن تمرین می‌کرد، این باشگاه را با مشکل زمین تمرین مواجه کرده است. مسئولان پرسپولیس در وهله اول زمین شماره دو آزادی را برای تمرین انتخاب کردند که به علت تمرین تیم رقیب در آنجا قرار بر این شد که زمین آزادی فقط در روزهای فرد در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

با رایزنی مسئولان پرسپولیس زمین ورزشگاه خیریه عمل در غرب تهران برای تمرین  این تیم در روزهای زوج انتخاب شد. مشکل بزرگ این ورزشگاه نداشتن جایگاه برای هوادران و اصحاب رسانه است و بدین ترتیب حضور آنها در تمرین پرسپولیس ممنوع خواهد بود.

در همین رابطه پندار خمارلو، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این ورزشگاه امکانات لازم برای ورود اصحاب رسانه و تماشاگران را ندارد و مسئولان ورزشگاه خیریه عمل اعلام کرده‌اند که به دلیل نبود نیروی انسانی کافی و امکانات نمی‌توانند ورود و خروج هوادران را کنترل کنند. ما بررسی‌ و رایزنی‌های لازم در این خصوص را انجام می‌دهیم تا هواداران بتوانند دو روز در هفته در تمرینات شرکت کنند اما این امر بنا به دلایلی که گفته شد، امکان‌پذیر نیست.

 

کد خبر : ۴۱۹۹۱۰