خبرگزاری کار ایران

آلبوم «جان و از دل» سالار عقیلی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۸۴۴

«اقتصاد در موسیقی» و نشست نقد و بررسی آلبوم «از جان و از دل» به خوانندگی سالار عقیلی عنوان ۲ نشست تخصصی حوزه موسیقی هستند که ۲۸ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، «اقتصاد در موسیقی» و نشست نقد و بررسی آلبوم «از جان و از دل» به آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی عنوان دو نشست تخصصی حوزه موسیقی هستند که روز چهارشنبه  ۲۸ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

نقد آلبوم «از جان و از دل» نوید دهقان و سالار عقیلی

آلبوم موسیقی «از جان واز دل» با آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالارعقیلی چهارشنبه ۲۸ مهر ساعت ۱۱ در فرهنگ سرای ارسباران  با حضور داریوش پیر نیاکان، علی جهاندار، اردشیر کامکار، مهیار علیزاده وکورش متین بررسی می‌شود.

آلبوم موسیقی «از جان و از دل» تابستان و پاییز سال ۱۳۹۳ توسط گروه قمر با همراهی ۱۶ نوازنده ضبط و ابتدای سال ۹۵ در دو لوح فشرده منتشرشده است. ضمن اینکه آلبوم موسیقی «برمدارزمان» اثر فرهاد صفری نیز در این برنامه رونمایی می‌شود.

«اقتصاد در موسیقی» بررسی می شود

آلبوم «جان و از دل» سالار عقیلی بررسی می‌شود

نشست باشگاه موسیقی ارسباران با موضوع «اقتصاد درموسیقی «چهارشنبه ۲۸ مهر ساعت ۱۹ در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود. در این نشست  مهدی عیوقی درباره «اقتصاد گروه های موسیقی»، «تبلیغات در موسیقی»، «شیوه های تولید کتاب وآلبوم موسیقی»، «روش های جذب اسپانسر» به سخنرانی می پردازد.

مهدی عیوقی تحصیلکرده رشته مدیریت بازرگانی است و سال ها در زمینه موسیقی (نوازندگی واجرا)، مدیریت آموزشگاه و سرپرستی گروه های موسیقی فعالیت دارد.

نشست باشگاه موسیقی ارسباران با هدف طرح مباحث نظری و علمی موسیقی هرماه با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز