خبرگزاری کار ایران

مونتلا: بازی در خانه کیه‌وو سخت است

سرمربی میلان از کسب پیروزی در خانه کیه‌وو ابراز خوشحالی و تاکید کرد این پیروزی به سادگی به‌دست نیامده است.

به گزارش ایلنا، میلان در هفته هشتم رقابت‌های سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست در خانه کیه وو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. شاگردان وینچنزو مونتلا با این پیروزی خارج از خانه، 16 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند.

مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی کردن برابر کیه‌وو بسیار سخت است چراکه این تیم، پرتلاش و سخت کوش است. به ویژه اگر در خانه بازی کند رقابت با این تیم سخت‌تر هم می‌شود. این پیروزی به راحتی به دست نیامد. بسیار اذیت شدیم تا توانستیم این سه امتیاز حساس را به دست آوریم. یکی از بازیکنان خوب میلان در این دیدار، مانوئل لوکاتلی بود. او هنوز جوان است و بدون شک آینده درخشانی در انتظارش است. لوکاتلی باید از این فرصت های که در اختیارش گذاشته می‌شود، نهایت استفاده را بکند. امیدوارم آسیب دیدگی ریکاردو مونتولیو هم هر چه سریع تر برطرف شود و او به میادین برگردد چراکه به این بازیکن نیاز داریم.

سرمربی میلان در پایان سخنانش نیز اضافه کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. ام‌بایه نیانگ هم شب خوبی را پشت‌سر گذاشت و توانست گلزنی هم کند. این بازیکن در جناح چپ، بازیکنی کلیدی و با ارزش برای ما به شمار می‌آید.

کد خبر : ۴۱۹۸۲۰