خبرگزاری کار ایران

پیروانی: امیدوارم در مقابل ژاپن عملکرد بهتری داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است تیم ایران با شرایط کشور بحرین خو گرفته است و انتظار دارد تیمش عملکرد بهتری مقابل ژاپن داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ‌و ‌به نقل از سایت AFCتیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز (دوشنبه) باید در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی برابر ژاپن به میدان برود. امیرحسین پیروانی انتظار دارد بازیکنانش نمایش بهتری نسبت به بازی با قطر در بازی دوم برابر ژاپن نشان دهند. ایرانی‌ها در بازی نخست برابر قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 پیروانی پیش از بازی با ژاپن، گفت‌: ژاپن یکی از بهترین تیم‌ها در آسیاست و صحبت‌های زیادی را هم با کادر مربیگری تیم پیش از این بازی داشته است. فکر می‌کنم در بازی نخست برابر قطر به آب و هوا عادت نکرده بودیم و شرایط برای ما سخت بود، اما الان که با ژاپن بازی می‌کنیم پنج روز است که در بحرین هستیم و به همین خاطر به شرایط خو گرفته‌ایم و به همین دلیل این انتظار را دارم که تیمم نمایش بهتری داشته باشد. بیش از بیست بازیکن در اختیار دارم و همه آنها آماده اند در صورت نیاز در خدمت تیم باشند. امیدوارم در بازی دوم همه آنها نمایش بهتری از خود ارائه کنند.

تیم‌ ‌ملی ژاپن در بازی نخست خود موفق شد یمن را شکست دهد تا در صدر جدول گروه قرار گیرد. آتسوشی اوچی یاما، سرمربی تیم‌ ‌ملی ژاپن نیز پیش از بازی با تیم‌ ‌ملی جوانان ایران، گفت‌: ایران از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی است. برخی از بازیکنان آنها خیلی بلند قد هستند و فوتبال خشن و درگیرانه‌ای را به نمایش می‌گذارند و برای شکست دادن آنها باید توازن خوبی در خط دفاع و حمله خود ایجاد کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۹۸۰۹