خبرگزاری کار ایران

«آذرمیدخت» در نشست نمایشنامه خوانی فــردا مرور می‌شود

کد خبر : ۴۱۹۶۵

نمایشنامه «آذرمیدخت» در سومین نشست نمایشنامه خوانی فــردا نمایشنامه «آذرمیدخت» در سومین نشست نمایشنامه خوانی فــردا توسط شهرام میرشکاک، هومن زندی‌زاده و مرجان برات نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: سومین نشست «نمایشنامه‌خوانی فردا» که توسط کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئا‌تر برگزار می‌شود به نمایشنامه‌خوانی و نقد و بررسی نمایشنامه «آذرمیدخت» نوشته میلاد حسینی اختصاص دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه تئا‌تر، این نمایشنامه تک گویی آخرین پادشاه زن ایرانی «آذرمیدخت» دختر خسرو پرویز ساسانی است که به مدت شش ماه بر سرزمین پارس پادشاهی می‌کند و سرانجام به دست رستم فرخزاد کور می‌شود. رکسانا رضایی تنها نقش خوان این نمایشنامه خوانی است.
در این نشست که نویسنده اثر نیز حضور دارد پس از خوانش نمایشنامه جلسه نقد و بررسی آن توسط شهرام می‌رشکاک، هومن زندی‌زاده و مرجان برات انجام می‌شود.
جلسه نمایشنامه‌خوانی «آذرمیدخت» ساعت ۱۶ شنبه چهاردهم بهمن ۹۱ در تالار خانه تئا‌تر به نشانی خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، جنب کوچه ماه، ساختمان آفتاب، طبقه دوم، خانه تئا‌تر برگزار می‌شود.
اولین فصل از نمایشنامه‌خوانی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئا‌تر با عنوان نمایشنامه‌خوانی «زمستان فردا» به دبیری محمدرضا قلی‌پور در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز