خبرگزاری کار ایران

در اصفهان رخ داد:

لغو مجوز سه مؤسسه کاریابی غیر دولتی

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۲۴

مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی کارگشا واقع در خمینی شهر، پرتیکان واقع در شهرستان فریدن و سپاهان لغو شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: مجوز سه مؤسسۀ مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی در این استان لغو شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت کار، ابوالقاسم معمار مقدم با اشاره به تازه‌ترین تصمیمات مصوب در جلسه هیأت استانی موضوع ماده ۹ آئین نامه اجرائی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره شغلی بدون داشتن پروانه کار اعلام کرد: مجوز دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی کارگشا واقع در خمینی شهر، پرتیکان واقع در شهرستان فریدن و سپاهان لغو شده است.

این مقام دولتی نظارت بر فعالیت مؤسسات کاریابی را از وظایف اصلی و مهم حوزه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برشمرد و اضافه کرد؛ در سال جاری هیأت استانی نظارت بر عملکرد کاریابی غیر دولتی داخلی ۹ جلسه و ۲۴ مصوبه داشته است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در مورد اسناد و مدارک هویتی همچنین وثایق ملکی جویندگان کار ثبت نام شده نزد مؤسسات کاریابی فوق تصریح کرد این مدارک با همکاری ادارات کار مربوط به هر شهر یا استان به کاریابی‌های مجاز دیگر و یا اداره کار شهرستان مربوطه تحویل داده خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز