خبرگزاری کار ایران

عیادت قائم مقام وزیر بهداشت از خانواده پزشک تبریزی

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از خانواده دکتر صلحی در تبریز که به دلیل غذای مسموم نذری در بیمارستان بستری شده‌اند، عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج حریرچی چهارشنبه شب با حضور در بیمارستانی که پدر، مادر و برادر دکتر صلحی بستری هستند از آنان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

در پی درگذشت همسر و مادربزرگ دکتر صلحی و تاکید وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه، دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت و دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز  به عیادت سایر اعضای خانواده دکتر صلحی رفتند.

حریرچی در حاشیه این عیادت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از طریق مقامات استانی پی گیر این حادثه  است و دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان نیز در حال بررسی موضوع هستند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت از همه به ویژه رسانه ها خواست از هر گونه گمانی زنی و قضاوتهای شتابزده خودداری کنند تا دستگاههای امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند. 

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده اولیه، در پی مسمومیت غذایی خانواده دکتر صلحی، همسر و مادربزرگ وی جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۴۱۸۷۵۰