خبرگزاری کار ایران

بلیند: نباید به فرانسه می‌باختیم/داور پنالتی ما را ندید

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند معتقد است شاگردانش سزاوار این بودند که مقابل خروس‌ها حداقل یک امتیاز کسب کنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته (دوشنبه) در سومین دیدار خود از گروه A مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا با نتیجه یک بر صفر در آمستردام مغلوب میهمانش، فرانسه شد و به رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود سقوط کرد.

هلند پس از گل دقیقه 30 پل پوگبا برای جبران نتیجه فشار زیادی روی دروازه فرانسه آورد که در یکی از این موقعیت‌ها پیش از پایان نیمه اول ضربه ایستگاهی بود که وینسنت یانسن روانه دروازه فرانسه کرد که لورن کاسیلنی با بازوی خود مانع راه توپ شد، اما دامیر اشکومینا، داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دنی بلیند، سرمربی هلند با اشاره به خطای هند کاسیلنی به شبکه تلویزیونی «NOS» هلند گفت: واقعاً عجیب بود که داور پنالتی ما را نگرفت. داور چهارم بعد از وقت‌های استراحت بین دو نیمه آمد و گفت که قطعاً خطای هندی صورت نگرفته است. وقتی این جمله را شنیدم، با خودم گفتم "داستان چیست؟!"

وی افزود: ما شایسته گرفتن حداقل یک امتیاز از این بازی بودیم. ما در این دیدار مقابل تیم خیلی قدرتمندی انرژی زیادی صرف کردیم. فرانسه تیم خیلی باکیفیتی است که بازیکنان گلزن زیادی در ترکیب خود دارد.

سرمربی نارنجی‌پوشان در مورد صحنه تنها گل بازی هم اظهار داشت: به نظرم مارتین استکلنبرگ می‌توانست شوت پوگبا و کلاً شوت‌هایی از این دست را مهار کند. او خودش هم این را می‌داند. در تمرینات مارتین بدون اینکه به دردسر بیفتد این توپ‌ها را مهار می‌کند.

 

کد خبر : ۴۱۸۵۴۰