خبرگزاری کار ایران

اولیا علی بیگی:

از کاندیدایی که مطالبات کارگری را پیگیری کند، حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۲۲

جامعه کارگری اگر می‌خواهد به حق واقعی‌اش برسد باید در قدرت نفوذ پیدا کند/شاخصه مهم ما اشراف بر مشکلات جامعه کارگری و اراده در جهت رفع آنهاست.

ایلنا: رئیس کانون عالی شورای اسلامی کار اظهار داشت: طبق نظر شخصی من تشکلات صنفی کارگری هم این حق را دارند که کاندیدا‌ها را شناسایی کند و کاندیداهایی را که بتوانند مطالبات کارگری را پیگیری کنند حمایت کنند.
علی بیگی به خبرنگار ایلنا گفت: تشکل ما همانطور که در انتخابات مجلس از کاندیداهای مورد نظر خودش حمایت کرد قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز از کاندیدی که شروط حمایت از کارگران را داشته باشد حمایت خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: من در مورد انتخابات معتقدم در زمانه‌ای که ما در آن واقع شده‌ایم هر کسی به اندازه قدرتش سهم می‌برد نه به اندازه حقش بنابراین جامعه کارگری اگر می‌خواهد به حق واقعی‌اش برسد باید در قدرت نفوذ پیدا کند. و حضور فعال در دولت و مجلس داشته باشد و تا زمانی که این اتفاق نیفتد جامعه کارگری به حق واقعی‌اش نخواهد رسید.
علی بیگی در خاتمه گفت: ‌کانون عالی شورای اسلامی به عنوان عالیترین تشکلی که در بین کارگران نفوذ دارد زمانی که کاندیدا‌ها مشخص شدند با دو معیار مهم دست به انتخاب خواهد زد. شاخصه اول ما التزام عملی کاندیدای مورد نظر به ولایت فقیه است یعنی کسی که می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود باید خودش را سرباز رهبری و ولایت بداند و در مسیر سیاست گذاری رهبر انقلاب حرکت کند و شاخصه مهم دوم ما اشراف بر مشکلات جامعه کارگری و اراده در جهت رفع آنهاست. کاندیدایی که بتواند وضعیت موجود را تغییر دهد و تعهدی را ایجاد کند باید شناسایی شود و مورد حمایت جامعه کارگری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز